فونیکسریمکسبهتام

با ما آینده را شروع کنید

شماره نخست «خودروامروز» دیجیتال منتشر شد

عصر خودرو- شماره نخست «خودروامروز» دیجیتال با هدف انتشار نشریه ای با رویکرد نوین و امکان مشاهده ویدیو و مطالعه مطالب در قالب یک فایل دیجیتال منتشر شد.

شماره نخست «خودروامروز» دیجیتال منتشر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، هفته نامه خودروامروز در آستانه دوازدهمین سال انتشار در روزنامه فروشی های سراسر کشور نخستین شماره از نسخه دیجیتال با رویکردی جدید و امکاناتی فراتر از متن را منتشر کرد. با افزیش رونق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در کشور لزوم ارائه نشریه ای متفاوت با امکانات بیش تر در راستای ارائه محتوای خودرویی به سبکی نوین، نسخه دیجیتال این نشریه که هر هفته به موضوعی خاص اختصاص دارد به صورت دیجیتال منتشر خواهد شد. شماره نخست این نشریه هم اکنون برای دانلود به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار دارد. نخستین شماره نشریه «خودروامروز» دیجیتال به مطالب تخصصی در زمینه خودروهای لوکس ایران و جهان اختصاص دارد.
    این نشریه دیجیتال به مخاطبان امکان مشاهده ویدیو های مرتبط با مطالب، مشاهده لینک های درج شده و ... را می دهد و به همین منظور نماد هایی در کنار مطالب قرار دارد که با کلیک بر روی آن ها به صفحات مورد نظر متصل خواهید شد و ویدیو ها نیز به نمایش در خواهند آمد.
    از مهم ترین عناوین نخستین شماره «خودروامروز» دیجیتال می توان به بررسی مهم ترین جزئیات طراحی DS7 Crossback ، بررسی پیکاپ لوکس مرسدس بنز ، کارنامه بازار خودروهای لوکس ایران در سال 1396، بررسی هیوندای آزرا جدید در آستانه عرضه به بازار ایران، نگاهی به برند تازه تاسیس WEY، نگاهی به 6 محصول لوکس از 6 برند مجلل و چندین مطلب خواندنی دیگر اشاره کرد.


    برای دانلود نخستین شماره «خودروامروز» دیجیتال روی "این لینک" کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم