فونیکسریمکسبهتام

خط تولید تسلا ۳ یک هفته متوقف شد

عصر خودرو- خط تولید خودروی لوکس و برقی تسلا ۳ به مدت یک هفته به حالت تعلیق درآمد.

خط تولید تسلا ۳ یک هفته متوقف شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، گزارش های منتشر شده از سوی منابع آگاه حاکی از آن است که غول تکنولوژی آمریکایی که شهرت و آوازه بسیاری در زمینه تولید خودروهای لوکس برقی و الکتریکی برای خود بدست آورده است، به مدت یک هفته خط تولید خودروی برقی مدل تسلا 3 خود را تحت تاثیر اصلاح مشکلات فنی موجود در این مدل خودروها متوقف کرده است.

    البته ین نخستین باری نیست که کارخانه مشهور تسلا موتورز، خط تولید خودروهای لوکس، الکتریکی و دوستدار محیط زیست خود را متوقف کرده است بلکه در گذشته نیز بارها پیش آمده که به دلیل برطرف کردن نقایص فنی در این خودروها، خط تولید آن مدل را به حالت تعویق درآورده است.

    ایلان ماسک که موسس و مدیرعامل شرکت تسلا موتورز است، بارها از سایر شرکت های خودروسازی جهان به دلیل محافظه کاری و تولید خودروهای آلاینده بنزینی و دیزلی انتقاد کرده و آن ها را به آلودگی محیط زیست و کمک به گرم شدن کره زمین متهم کرده است.

    تسلا موتورز را می توان به جرات نخستین شرکت خودروسازی که به فکر تولید انبوه خودروهای لوکس، کاربردی، پاک و برقی افتاده است، معرفی کرد که همواره از برنامه و طراحی های جاه طلبانه و نوآورانه خود رونمایی کرده و تاکنون به بسیاری از این اهداف نیز دست یافته است.

    تسلا موتورز با این توقف یک هفته ای در خط تولید مدل تسلا 3، به کارگران و کارمندان بخش های مربوطه یک هفته مرخصی با حقوق داده است تا به استراحت و تفریح بپردازند تا در این مدت، متخصصان و مهندسان زبده تسلا هم به رفع مشکلات موجود در این خودرو بپردازند.

    دولت های بسیاری همچون انگلستان، فرانسه، نروژ، اسپانیا، یونان، مکزیک، چین و هند از جمله پیشگامانی هستند که قصد دارند به منظور جلوگیری از آلودگی هوا و حفظ محیط زیست، تولید و فروش خودروهای بنزینی و دیزلی را تا دهه 2030 و نهایتا تا دهه 2040 میلادی (حدودا دو دهه آینده) ممنوع و متوقف اعلام کنند.

    بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

    بنابراین بسیاری از شرکتهای خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند. افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو