فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا:

هراز و فیروزکوه زمستانی شد

لزوم استفاده از زنجیر چرخ و همراه داشتن تجهیزات زمستانی

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه خبر داد و گفت: مجهز بودن به زنجیر چرخ و همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای تردد در این دو محور الزامی است.

هراز و فیروزکوه زمستانی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا  در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محدوده‌های امامزاده هاشم، تونل تکاور، منظریه و لاسم در محور هراز، محدوده گدوک در فیروزکوه و پیست آبعلی در شرق استان تهران بارش برف جریان دارد.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان این مطلب که شدت بارش برف در هراز و فیروزکوه قابل توجه است از ترافیک سنگین در محدوده پولور- امامزاده هاشم در محور هراز به دلیل بارش برف سنگین خبر داد و گفت: همراه داشتن تجهیزات زمستانی و مجهز بودن به زنجیر چرخ برای تردد در محورهای هراز و فیروزکوه الزامی است.

    وی به بارش باران در اکثر محورهی استان‌های تهران، خراسان جنوبی، مازندران، البرز و گلستان پرداخت و گفت: در محورهای نیشابور- مشهد و تربت حیدریه- مشهد در خراسان رضوی، محورهای تبریز- آذرشهر، تبریز- میانه، تبریز- مرند در آذربایجان شرقی و بجنورد- آشخانه در خراسان شمالی باران می‌بارد.

    سرهنگ رحمانی به مه‌گرفتی همراه با کاهش دید در محورهای بجنورد- آشخانه و بجنورد- اسفراین در خراسان شمالی اشاره و بیان داشت:در محور آزادشهر- شاهرود در استان گلستان، محورهای نیشابور- مشهد و تربت حیدریه- مشهد در خراسان رضوی، سراب اردبیل در آذربایجان شرقی، بیرجند- قائم در خراسان جنوبی مه‌گرفتگی با کاهش دید گزارش شده است.

    این مقام ارشد راهور ناجا ادامه داد: در محورهای استان اردبیل وزش باد شدید همراه با گردو خاک وجود دارد.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص ترافیک ورودی کلانشهر تهران اعلام کرد: ترافیک در آزادراه کرج- تهران سنگین و در آزادراه قزوین- کرج نیمه‌سنگین است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو