فونیکسریمکسبهتام

پوشش کامل درخواست‌های امداد نوروزی توسط آسان موتور

خیال آسوده هیوندای سواران در سفرهای نوروزی

عصر خودرو- تیم‌های امداد خودرویی آسان موتور در طرح امداد نوروزی خود موفق به پوشش ۱۰۰درصدی درخواست‌های امداد مالکین محصولات هیوندای شدند.

خیال آسوده هیوندای سواران در سفرهای نوروزی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، آسان موتور، نماینده رسمی هیوندای کره جنوبی در ایران در طرح امداد نوروزی خود که از پیش از تعطیلات نوروزی آغاز شده بود تا پایان تعطیلات ادامه داشت، موفق به پوشش 100درصدی درخواست‌های امدادی مالکین محصولات هیوندای شد.
    در ایام نوروز، خودروهای امدادی آسان موتور در محورهای مواصلاتی کشور مستقر بودند و مرکز تماس آسان موتور نیز آماده دریافت درخواست‌های امدادی بود. در کنار این‌ها نمایندگی‌های آسان موتور نیز در این ایام در قالب شیفت‌های کاری، آماده سرویس‌دهی امدادی به مالکین محصولات وارداتی هیوندای بودند. مجموع این عوامل در کنار گستردگی شبکه خدمات پس از فروش آسان موتور و حضور پررنگ تیم‌های امدادی این شرکت حتی در دوردست‌ترین مناطق کشور باعث شده است این شرکت در ایام نوروز بتواند به‌طور کامل و 100درصدی، درخواست‌های امدادی را پوشش دهد.
    علاوه بر این‌ها، به دلیل حضور کارشناسان فنی آسان موتور در مرکز تماس امداد این شرکت، بخشی از پرسش‌های فنی مالکین محصولات هیوندای از طریق این کارشناسان پاسخ داده شد تا مسافرین نوروزی بتوانند با آسودگی به سفر خود ادامه دهند. از سوی دیگر آسان موتور سال‌ها است توجه ویژه‌ای بر توان و دانش فنی تیم‌های خدمات سایر خود دارد و کسب رتبه‌های مختلف توسط پرسنل خدمات پس از فروش آسان موتور در سطح جهان و در رقابت‌های میان نمایندگی‌های مختلف هیوندای در جهان نیز تأییدی بر این موضوع است. حضور این کارشناسان فنی در تیم‌های امدادی آسان موتور در ایام نوروز سبب شده است بخش زیادی از مشکلات مطرح شده از سوی مالکین در محل مرتفع شود و نیاز کمی به انتقال به نمایندگی‌ها وجود داشت هرچند بر اساس برنامه‌ریزی آسان موتور، در صورت نیاز به مراجعه خودرو به نمایندگی‌ها نیز خودرو خارج از نوبت تعمیر شده است تا در برنامه سفر مالکین محصولات هیوندای در ایام نوروز مشکلی ایجاد نشود.
    برای اطلاعات بیشتر از طرح‌های خدماتی آسان موتور می‌توانید به وبسایت این شرکت به آدرس www.assanmotor.com مراجعه نمایید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم