فونیکسریمکسبهتام

دبیر کل جمعیت هلال‌احمر مطرح کرد:

نقش تأثیرگذار جمعیت هلال‌احمر در کاهش تصادفات جاده‌ای

عصر خودرو- دبیر کل جمعیت هلال‌احمر گفت: نقش تأثیرگذار جمعیت هلال‌احمر در کاهش تصادفات جاده‌ای بر کسی پوشیده نیست.

نقش تأثیرگذار جمعیت هلال‌احمر در کاهش تصادفات جاده‌ای
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،  محمود محمدی نسب پیش از ظهر سه‌شنبه در آیین تجلیل از فعالان جمعیت هلال‌احمر استان البرز با اشاره به اینکه البرز استانی ویژه در کشور است، گفت: متأسفانه این استان در سایه تهران بزرگ قرارگرفته و نسبت به آن کم‌توجهی شده است.

    وی بابیان اینکه داوطلبان جمعیت هلال‌احمر بهترین نیروها در عرصه خدمات‌رسانی هستند، خاطرنشان کرد: این داوطلبان بدون هیچ چشم‌داشتی برای ارائه خدمات به مردم تلاش می‌کنند.

    دبیر کل جمعیت هلال‌احمر استان البرز با تأکید بر اینکه امدادگران هلال‌احمر نیروهای آموزش‌دیده برای خدمات‌رسانی به مردم هستند، تصریح کرد: بسیاری از مردم کشور برای خدمات‌رسانی به مردم به عضویت جمعیت هلال‌احمر درآمده‌اند و این نشان از حس انسان دوستانه شهروندان دارد.

    محمدی نسب با اشاره به حمایت چشمگیر مردم در زلزله‌زدگان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: سال گذشته شاهد بیشترین تعداد حوادث در کشور بودیم که در مقابل این مهم بر تعداد داوطلبان جمعیت هلال‌احمر نیز افزوده شد.

    وی تأکید کرد: نیروهای کوهنوردی جمعیت هلال‌احمر استان البرز در عملیاتی که مربوط به سقوط هواپیما بود، اقدامات مهمی انجام دادند.

    دبیر کل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به تردد بیش از 35 میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز طی تعطیلات نوروزی، بیان کرد: در این ایام داوطلبان جمعیت هلال‌احمر حضوری چشمگیر داشتند که موجب کاهش حوادث جاده‌ای شد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط