فونیکسریمکسبهتام

حمله به دفتر مدیر عامل جنرال موتورز کره جنوبی پس اعلام خبر قطع پاداش کارکنان

عصر خودرو- چندین ماه است که جنرال موتورز کره جنوبی با مجادلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند و ظاهراً این قضیه دیروز و پس از اعلام اینکه دیگر هیچ پاداشی به کارکنان پرداخت نخواهد شد به حد انفجار رسیده است!

حمله به دفتر مدیر عامل جنرال موتورز کره جنوبی پس اعلام خبر قطع پاداش کارکنان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از بلومبرگ، چند کارمند شرکت از شنیدن این خبر به شدت عصبانی شده و به زور وارد دفتر مدیر کمپانی شده است. ویدئوی منتشر شده از این رویداد نشان می‌دهد چندین کارمند جنرال موتورز کره به دفتر مدیرعامل قاهر کاظم وارد شده و اقدام به شکستن اسباب و وسایل و صندلی‌ها کرده‌اند. به نظر نمی‌رسد آسیب وارده به دفتر مدیر شرکت خیلی جدی باشد اما حداقل یک صندلی تخریب شده و رایانه کاظم نیز جان سالم به در نبرده است!

    جنرال موتورز کره از این واقعه به عنوان حادثه‌ای خشونت‌آمیز که منجر به وارد آمدن خسارت قابل‌توجه به دارایی شرکت گردیده نام برده است. این خودروساز رویداد یاد شده را به پلیس گزارش کرده و گفته که علیه کارکنان دخیل در آن شکایت خواهد کرد.

    اگرچه تصمیم جنرال موتورز مبنی بر عدم پرداخت پاداش باعث انجام چنین کاری شده اما چندین ماه است که خبرهای خوبی از این شرکت به گوش نمی‌رسد. سال پیش شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه جنرال موتورز احتمالاً تأسیسات خود در این کشور را تعطیل خواهد کرد و در ماه فوریه نیز اعلام شد تأسیسات گانسان تا پایان ماه می بسته خواهد شد. در همین زمان جنرال موتورز گفت تأسیسات گانسان تنها با 20 درصد ظرفیت خود در سه سال گذشته کار کرده و همین امر باعث شده ادامه تولید در کارخانه یاد شده پایدار نباشد.

    جنرال موتورز کره چندین سال است که ضررده بوده و برای توازن مالی خود سرمایه‌گذاری‌های میلیون دلاری در این کشور انجام داده است. هرچند، اگر توافقات لازم برای برنامه احیا و بازسازی تأسیسات این شرکت در کره صورت نگیرد احتمال ورشکستگی نیز وجود دارد.

    اوایل سال جاری، رئیس جنرال موتورز گفته بود: “عملکرد تأسیسات ما در کره جنوبی باید فوراً به اطلاع سهامداران اصلی برسد.” او گفته بود این کمپانی در مقطعی حیاتی قرار داشته و باید گفت‌وگوها پیشرفت قابل‌توجهی نشان دهند.

    ترجمه: بلومبرگ فارسی

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو