فونیکسریمکسبهتام

در کنفرانس خبری و در حضور خبرنگاران ایرانی مطرح شد:

جزئیات بازگشت قدرتمند هاوال به ایران با گروه بهمن

عصر خودرو- همزمان با معرفی محصولات هاوال در ایران به عنوان یکی از زیرمجموعه های گریت وال همزمان با دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران از سوی گروه بهمن، این خودروساز در نظر دارد تا سه محصول این شرکت را به زودی روانه بازار کند.

جزئیات بازگشت قدرتمند هاوال به ایران با گروه بهمن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بر اساس برنامه ریزی انجام شده از سوی گروه بهمن قرار است 3 محصول هاوال در سال جاری وارد بازار ایران شوند بنابراین پس از عرضه محصول  H2نخستین محصول این شرکت، دو محصول دیگر H9 و H6  نیز به ترتیب وارد بازار ایران خواهند شد کهH6 پرفروشترین شاسی بلند بازار چین به شمار می رود.

    در همین حال مدیر بخش خاورمیانه شرکت هاوال در حاشیه بازدید خبرنگاران از خط تولید این شرکت در پاسخ به برنامه داخلی سازی این خودروها در ایران اظهار کرد: به طور قطع هاوال نیز همانند سایر شرکای خودروسازان ایرانی کار خود را در ایران با داخلی سازی 20 درصدی آغاز خواهد کرد و در طول زمان نسبت به افزایش این میزان اقدام خواهد کرد.
    لی فیل از برنامه این شرکت برای تبدیل شدن به یک برند پایدار در ایران خبر داد و اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده برنامه جدی برای رسیدن به تیراژ بالا در مدت زمانی محدود نداریم و در نظر نداریم فشاری به شریک خود وارد کنیم  بلکه می خواهیم رابطه نزدیکی با هم داشته و با سرعت یکسان پیش رویم.
    وی ادامه داد: با برنامه ای که این شرکت در پیش گرفته افزایش تیراژ به خودی خود انجام خواهد شد بنابراین دلیلی برای فشار به شریک تجاری وجود ندارد.
    مدیر بخش خاورمیانه شرکت هاوال درباره تبدیل شدن ایران به پایلوت صادرات خودروهای این شرکت نیز اظهار کرد: ایران توانایی بالایی در این زمینه دارد و زیرساخت های تولید فراهم است اما باید با درنظر گرفتن اهداف این شرکت برنامه ریزی در این زمینه انجام شود.
    فیل درباره دلایل انتخاب گروه بهمن به عنوان شریک تجاری از سوی هاوال نیز گفت: گریت وال سابقه فعالیت در بازار ایران را داشته اما گروه بهمن، بهترین گزینه و شریک تجاری بود که می توانستیم در ایران داشته باشیم و با آنها به فعالیت بپردازیم چرا که مالکان این شرکت از شرکت های بزرگ قطعه سازی بوده و صاحب تجربه در این زمینه هستند.

    نویسنده: میترا ممسنی

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط