فونیکسریمکسبهتام

کرمان موتور خبر داد

تحویل اولین سری آزرا ۲۰۱۸ خردادماه

عصر خودرو- همانطور که می دانید در آینده ایی نه چندان دور نسل جدید یکی از خوشنام ترین سدان های نیمه لوکس بازار هیوندای آزرا (گرنجور) با طراحی خیره کننده و لیست بلند بالایی از امکانات ایمنی و رفاهی با قدرت پا میدان خواهد گذاشت و تجربه ی سواری نرم و هندلینگ در خور توجه نسل قبل را با سطح لذت وسیع تری را برای راننده رقم خواهد زد.

تحویل اولین سری آزرا ۲۰۱۸ خردادماه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، هیوندای آزرا (گرنجور) فعلی که به تازگی رونمایی شده ششمین نسل این سدان قابل اعتماد میباشد که دچار تحول و نگرشی ژرف تر در زمینه پیکره کلی و زیبایی شناسی در زبان طراحی شده است.

    این سدان بی شباهت با محصولات خوشنام اروپایی نیست اما طراح سعی بر این دارد که استایل کلی  دارای تم و شخصیت مستقلی باشد.

    با یک نگاه  ساده میتوان به استفاده از خطوط روان تر و سیال تر نسبت به ظاهر عبوس نسل قبلی(گرنجور) پی برد که حتی این مهم در طراحی داخلی نیز به خوبی رعایت شده که نتیجه کار طراحی بی نقصی را با مبلغی کمتر از رقبای ژاپنی در اختیار خریدار قرار میدهد.با مشاهده کابین به نظر میرسد هیوندای تمام تلاشش را کرده تا هیوندای آزرا (گرنجور) هرچه بیشتر به کیفیت و ظاهر برند لوکس خود یعنی جنسیس نزدیکتر شود چراکه در دو سال گذشته انبوهی از رقبای گردن کلفت اروپایی و ژاپنی برای سبقت گرفتن از هم در امر فروش از هیچ آپشن و امکاناتی در کلاس سدان های لوکس متوسط دریق نمیکنند.

    طبق صحبت های انجام شده هیوندای آزرا (گرنجور) توسط کرمان موتور عرضه خواهد شد و همانطور که میدانید به علت منع واردات خودروهای بالای 2400 سی سی کرمان موتور ناچار به واردات نمونه با پشرانه های 2359 سی سی تنفس طبیعی خواهد بود که دارای حداکثر توان 190 اسب بخار و گشتاور 241 نیوتن متر میباشد که همانند دیگر برادران خود این پیشرانهها مجهز به تکنولوژی GDI (تزریق مستقیم سوخت به محفظه سیلندرها) میباشد که کشش قابل قبولی را برای هیوندای آزرا دربرخواهد داشت .

    شتاب اولیه صفر تا صد نیز حدود 9.7 ثانیه پیش بینی میشود و تاپ اسپید نیز تا 213 کیلومتر بر ساعت قابل دسترس می باشد.

    در بخش امکانات رفاهی هیچ کمبودی احساس نمیشود امکاناتی مانند تریم چرمی کروز کنترل هوشمند ترمزهای خودکاردوربین 360 درجه سانروف پانوراما سیستم سرگرمی مولتی مدیا با صفحه نمایش چند منظوره گرم کن  و سرد کن صندلی ها سیستم هشدار نقاط کور و... فقط و فقط بخشی از لیست بلند بالای هیوندای آزرا (گرنجور) 2018 میباشند.

    هیوندای آزرا (گرنجور) 2018 کاملا دست پر آمده تا بتواند طیف وسیع تری از مشتریان بویژه جوانان را جذب ظاهر خیره کننده خود کند .بد نیست بدانید زمانی که هیوندای آزرا نسل چهارم در کشور شروع به تردد کرد رقبای زیادی در بازار حضور نداشتند چراکه آن زمان نیسان ماکسیما و تویوتا کمری کیا اپیروس رقبای اصلی بازی بودند.

    اما در حال حاضر رقبایی نظیر رنو تلیسمان پژو508 هوندا آکورد تویوتا کمری هیبرید با قدرت در بازار حضور داشته و حضور موفق هیوندای آزرا (گرنجور) 2018 به ابتکار کرمان موتور در قیمت گذاری رقابتی و فراهم آوردن شرایط فروش گسترده بستگی خواهد داشت.

    قیمت هیوندای آزرا 2018 در ایران

    شرایط فروش هیوندای آزرا 2018 از 15 اسفند ماه

    قیمت هیوندای آزرا 2018 در ایران توسط کرمان موتور 379 میلیون تومان اعلام شده است و برای این خرید تخفیف 9 میلیونی در نظر گرفته شده است که قیمت آزرا 370 میلیون تومان خواهد بود .مبلغ پیش فروش آزرای 2018 در ایران 150 میلیون تومان بوده و زمان تحویل ماشین در خرداد 97 میباشد .

    پیش فروش هیوندای آزرا 2018 در ایران با سود مشارکت 18 درصدی و سود انصراف 15درصد می باشد .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو