فونیکسریمکسبهتام

۹۴۵ هزار تردد خودرویی در جاده های اهر ثبت شد

عصر خودرو- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اهر از ثبت تردد ۹۴۵ هزار و ۲۸۷ دستگاه وسایل نقلیه سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی این شهرستان از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین ‌ماه امسال خبر داد.

۹۴۵ هزار تردد خودرویی در جاده های اهر ثبت شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، قاسم قمری روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگاران با اشاره به میزان تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی شهرستان اهر، اظهار کرد: طبق روال همیشگی جاده اهر - هریس - تبریز به لحاظ قرار گرفتن در شاهراه منطقه ارسباران پرترددترین محور شهرستان اهر محسوب می شود.
    وی با بیان اینکه میزان تردد خودروها در تعطیلات نوروزی در جاده اهر – هریس – تبریز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 11 درصد افزایش داشت، افزود: روز 13فروردین به دلیل افزایش حجم تردد شاهد یکطرفه شدن جاده اهر - هریس - تبریز بودیم.
    قمری، جاده اهر - مشکین‌شهر را یکی دیگر از محورهای پرتردد منطقه ارسباران برشمرد و گفت: در بازه زمانی تعطیلات نوروزی امسال، 227 هزار و 561 تردد در جاده اهر - مشکین‌شهر توسط دستگاه‌های تردد شمار به ثبت رسیده است.
    رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اهر خاطرنشان کرد: این در حالی است که 127 هزار و 633 خودرو، در جاده اهر - کلیبر و 53 هزار و 558 خودرو در جاده اهر – هوراند تردد کردند.
    وی با تأکید بر اینکه از مجموع ترددهای انجام‌ شده در جاده اهر – هریس – تبریز بیش از 20 هزار و 975 مورد تخطی از سرعت مجاز ثبت ‌شده است، افزود: متأسفانه خودروهای سواری و وانت‌بارها در این محور بیشترین تخلف و تخطی از سرعت مجاز را داشتند.
    به گفته رئیس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی، 15 میلیون و 200 هزار خودرو از 25 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین امسال در محورهای آذربایجان شرقی تردد کردند.
    در این مدت محورهای تبریز - ایلخچی، تبریز - جلفا، آزادراه تبریز - زنجان، تبریز - آذرشهر، تبریز -کلیبر، تبریز - بستان آباد و تبریز - سراب پرترددترین محورهای استان بودند.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط