فونیکسریمکسبهتام

طی نوروز امسال انجام شد؛

کاهش۱۳درصدی استفاده مسافران خراسان شمالی از ناوگان حمل ونقل عمومی

عصر خودرو- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان شمالی از کاهش ۱۳ درصدی استفاده هم استانی ها از ناوگان حمل و نقل عمومی برای سفرهای نوروزی خبر داد.

کاهش۱۳درصدی استفاده مسافران خراسان شمالی از ناوگان حمل ونقل عمومی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،  سعید سبحانی با بیان اینکه امسال شمار ناوگان های حمل و نقل عمومی برای سفرهای نوروزی افزایش یافته بود، اظهار کرد: با این وجود استقبال مسافران خراسان شمالی از ناوگان ها برای سفر نوروزی نسبت به سال گذشته 13 درصد کاهش داشته اما سفرها پنج درصد افزایش داشته است.

    سبحانی علت کاهش سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی را استفاده از ماشین های شخصی، مینی بوس و نیز تردد اتوبوس ها با ظرفیت کمتر از روزهای غیر تعطیل دانست.

    وی بیان کرد: از ابتدای شروع طرح نوروزی تا 13 فروردین ماه جاری، 105 هزار و 433 نفر توسط 700 ناوگان عمومی جابجا شدند.

    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان شمالی تصریح کرد: طی نوروز امسال ناوگان های حمل و نقل استان 13 هزار 321 سفر را در سراسر کشور انجام داده اند.

    سبحانی با اشاره به خدمات‌دهی 36 شرکت حمل‌ونقل مسافری در خراسان شمالی، گفت: 30 درصد مسافران خراسان شمالی با اتوبوس، 42درصد با مینی بوس و 28 درصد با خودروهای سواری در ایام نوروز سفر کرده اند.

    وی عنوان کرد: با همکاری پلیس‌راه و تشکل‌های صنفی بخش حمل‌ونقل، نظارت محسوس و نامحسوس بر فعالیت شرکت‌ها و رانندگان به‌منظور ارتقای ایمنی خدمات‌رسانی به مسافران انجام گرفت.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط