فونیکسریمکسبهتام

۵ خودرو شاسی بلند ۲۰۱۹ که ارزش صبر کردن برای خرید را دارند+ تصاویر

عصر خودرو- در این مطلب ۵ خودروی شاسی بلند را خواهید شناخت که کارشناسان خودرویی ارزش صبر کردن برای آنها را مطلوب و پسندیده عنوان می‌کنند.

۵ خودرو شاسی بلند ۲۰۱۹ که ارزش صبر کردن برای خرید را دارند+ تصاویر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، در هنگام خرید یک خودرو اطلاعات زیادی از خودروهای موجود در یک بازار در فضاهای رسانه‌ای و مجازی وجود دارد، گاهی گزارش‌ها و بررسی‌ها برای برخی کفایت می‌کند و  گاهی خریداران به سراغ نظرات مشتریانی می‌روند که مدت‌ها قبل از محصول مورد نظر آنها استفاده کرده‌اند. چنین راه‌هایی در دسترس و زیادند، اما گاهی خودروهایی وجود دارند که هنوز وارد بازار نشده‌ و صبرکردن برای خرید آنها عاقلانه و ارزشمند است.

    در این مطلب 5  خودروی شاسی بلند را خواهید شناخت که کارشناسان خودرویی ارزش صبر کردن برای آنها را مطلوب و پسندیده عنوان می‌کنند.

    یکی از مشترکات این 5 خودرو فناوری است. سامانه اطلاعات و سرگرمی این خودروها به بالاترین سطح ارتقاء یافته و هر کدام از آنها دارای بهترین فناوری‌های ایمنی پیشرفته هستند. بعضی از این خودرو درون خود یک ویژگی عجیب و غریب در خود جای داده‌اند تا برگ برنده خود را رو کنند.

    جدیدترین مدل ولوو یک SUV سابکامپکت 2019 با کد تجاری  XC40 است. این خودرو دنیایی از ویژگی های فناورانه و ایمنی  برخوردار بوده و فضای زیادی در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. از ویژگی‌های برجسته خودرو می‌توانیم به سطل زباله، طبقه‌ای برای نگه‌داشتن غذای آماده و فضای روی پنل در برای نگه‌داشتن یک لپ‌تاپ 15 اینچی اشاره کرد. شتاب خودرو از موتور توربوشارژ 248 اسب بخاری گرفته می‌شود و یک مدل هیبریدی از این نسخه نیز در راه است.

    هیوندایی سانتافه و سانتافه XL

    ما امید زیادی به سانتافه بازطراحی شده 2019 داریم. یک مدل SUV کامپکت دو ردیفه و یک مدل بزرگ XL سه ردیفه در برنامه‌های هیوندایی برای آینده سانتافه در نظر گرفته شده است. هر دو خودرو از درون و برون آن قدر مدرن و پر تجهیزات ساخته شده‌اند که احتمالا به راحتی می‌توانند با SUV های تویوتا و هوندا رقابت کنند. سانتافه همچنین یک سامانه خروج امن هم برای مسافران خود در نظر گرفته است.

    سوبارو اسنت

     

    اگر به یک خودروی خانوادگی توانمند و جالب نیاز دارید، اسنت 2019 یک گزینه خوب برایتان محسوب می شود. این SUV بزرگ و سه ردیفه راننده و مسافران را شاد خواهد کرد. اسنت به تک تک مسافران خروجی شارژ USB ارائه می‌کند. سامانه تهویه سه ناحیه‌ای، کروز کنترل تطبیقی در ترافیک، سازگاری با کارپلی اپل، اتو اندروید و سامانه‌های ایمنی ممانعت از برخورد از ویزگی‌های این خودرو هستند.

    لکسوس UX

    یک SUV لوکس و سابکامپکت دیگر در سال 2019  لکسوس UX است که در میانه خودروهای این کلاس با ظاهری زیبا و تند و تیز متفاوت ظاهر شده است. طراحی داخلی این خودرو قطعا یادآور پرچم‌دار این برند یا LC 500 کوپه است و می‌توان طیف وسیعی از تجهیزات دیجیتالی را در این خودرو دید. مدل بنزینی 168 اسب‌بخاری و یک مدل هیبریدی 176 اسب‌بخاری با قابلیت محرک تمام چرخ از این خودرو وجود دارد.

    جگوار آی- پیس

    اگر شما یک SUV تمام الکتریک می‌خواهید  در حال حاضر یک انتخاب دارید و آن هم مدل X تسلاست. اما اگر کمی صبر کنید، جگوار در چند ماه آینده یک مدل الکتریکی 2019 از "آی- پیس" ارائه خواهد کرد که 240 مایل را با یک بار شارژ طی خواهد کرد و در 4.5 ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو