فونیکسریمکسبهتام

رئیس بازرسی ناجا خبر داد:

کاهش تلفات جاده ای و سرقت اولویت های مهم پلیس در سال ۹۷

عصر خودرو- رئیس بازرسی ناجا با اشاره به اینکه کاهش تلفات جاده ای و سرقت از اولویت های مهم پلیس در سال ۹۷ است، خاطرنشان کرد: در مقوله مبارزه با سرقت، شاخص رضایت مندی مردم است.

کاهش تلفات جاده ای و سرقت اولویت های مهم پلیس در سال ۹۷
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، سردار محرم مجرد، ضمن تبریک سال جدید و قدردانی از اقدامات و زحمات بی دریغ مجموعه فرماندهی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، انتظامی و ترافیکی، اظهار داشت: حفظ و جذب سرمایه های انسانی مطلوب از اولویت های ناجا در سال 97 است.

    وی با تأکید بر استمرار و تداوم فعالیت ها در ایام تعطیلات نوروزی و طول سال، وجود امنیت و بالا بودن احساس آن در استان را یکی از شاخص های مهم و برجسته آذربایجان غربی معرفی کرد و گفت: وجود امنیت و آرامش حاکم بر استان، ماحصل زحمات همه دست اندرکاران حوزه امنیتی و انتظامی است که بدون منت و هیچ چشم داشتی به خوبی توانسته اند ایفای نقش کنند و موجب خرسندی و رضایتمندی مردم، مهمانان و مسافران نوروزی شوند.

    رئیس بازرسی ناجا با تأکید بر تعامل، همکاری و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خصوصا در تحقق شعار سال، تصریح کرد: یکی از راه های حمایت از کالای ایرانی، پیشگیری از ورود کالای قاچاق است.

    مجرد ادامه داد: ایجاد فرهنگ مصرف کالای ایرانی در داخل سازمان از برنامه های نیروی انتظامی در سال جاری خواهد بود.

    وی با اشاره به اینکه کارکنان فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی رسالت خود را به خوبی دریافته اند، تصریح کرد: بر این اساس در تحقق رسالت، ماموریت را نیز خوب انجام می دهند.

    سردار مجرد، به میزان و نقش مردم در ایجاد امنیت عمومی اشاره و تصریح کرد : به اعتقاد ما میزان سطح امنیت عمومی در جامعه به میزان مسئولیتی بستگی دارد که مردم و جامعه در نظم و امنیت اجتماعی می توانند به وجود بیاورند.

    این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه کاهش تلفات جاده ای و سرقت از اولویت های مهم پلیس در سال 97 است ، تاکید کرد: در مقوله مبارزه با سرقت، شاخص رضایت مندی مردم است.

    رئیس بازرسی ناجا در پایان خاطرنشان کرد: جلب مشارکت های مردمی و استفاده از ظرفیت های تاثیرگذار می تواند کمک شایانی در تامین نظم و امنیت داشته باشد و هرگونه سهل انگاری نیز مشکلات عدیده ای را در امنیت جامعه به وجود بیاورد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط