فونیکسریمکسبهتام

معرفی آپشن‌های خودروهای خاص و گران‌قیمت؛

اسباب‌بازی ثروتمندان

عصر خودرو- در این نوشتار برترین لوازم جانبی یا به عبارت دیگر آپشن‌های خودروهای گران‌قیمت و لوکس را معرفی کنیم.

اسباب‌بازی ثروتمندان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، این آپشن‌ها اغلب سفارشی هستند و قیمت تمام‌شده خودرو‌ها را بسیار بالاتر می‌برند. اما از سوی دیگر علاوه بر خاص‌تر جلوه‌دادن خودرو، باعث می‌شوند قیمت نهایی آن بسیار تغییر کند و به نوعی آنتیک محسوب شود. با این تفاسیر کوتاه همراه ما باشید با معرفی این اسباب‌بازی ثروتمندان در دنیای خودروهای خاص و گران‌قیمت.

    آپشن‌های سفارشی برای آقای خاص
    با خرید هر نوع  مک‌لارن جدید به جز P1 شما می‌توانید از پکیج‌های شخصی‌سازی MSO استفاده کنید. در این پکیج اگزوز تیتانیومی با کاهش وزن 5 کیلوگرم، کلید استارت نارنجی، پوشش‌های فیبرکربنی برای بدنه و همچنین چرم داخل کابین را شامل می‌شود که با قیمتی بیش از 30 هزار پوند ناقابل ‌روی خودرو‌ شما قرار می‌گیرد.

     

    رقص نور برای شرقی کوچک
    این قابلیت ‌روی اسپیکر‌های در‌های جلو کیا سول طراحی شده تا زمانی که موسیقی پخش می‌شود، لامپ‌هایی با ریتم آن موزیک همچون ایکوالایزرها روشن شده و هماهنگ چشمک می‌زنند. این چراغ‌ها تغییر رنگ می‌دهند و با توجه به میزان کوبش صدا میزان نور مختلفی را از خود ساطع می‌کنند.

     

    جالیوانی حتی در کنسول فراری F12
    فهرست آپشن‌های فیبرکربنی و خاص فراری برای اسب‌های مارانللو تمامی ندارد. اما نکته جالب در این فهرست این است که شما می‌توانید با پرداخت 3 هزار دلار در کنسول فراری F12 خود صاحب یک عدد جالیوانی تماما فیبرکربنی شوید.

     

     

    ققنوس باواریا
    کالیپرهای مشکی ترمز و کنترل‌های سرامیکی آپشن‌های اختصاصی و 2500 دلاری ب‌ام‌و i8‌ هستند و البته رنگ‌های سفارشی بدنه نیز با بهای 1800 دلاری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. بنابراین مدل فول آپشن i8 رودستر قیمتی 175 هزار دلاری و بالاتر خواهد داشت. ضمن آنکه اگر خواهان چراغ‌های لیزری برای این مدل باشید باید 6.300 دلار ناقابل را هم برای آن بپردازید.

     

    شخصی سازی از منظر میباخ
    حتما می‌دانید که برنامه‌های ماساژ به شکل اختصاصی و کاملا پیشرفته برای اولین بار در کلاس S مرسدس بنز در چندین سال پیش توسعه یافت، اما نسل‌های جدید مرسدس بنز تنها به بازوی‌های ماساژ دهنده معمولی اکتفا نکرده و به روش ماساژ با سنگ‌داغ شما را نوازش خواهند کرد.

     

    آپشنی به نام EB
    اگر فکر می‌کنید که با بوگاتی شیرون 2‌میلیون دلاری نمی‌توانید دریفت کنید سخت در اشتباهید. شما با استفاده از آپشن اختصاصی بوگاتی به نام EB می‌توانید حالت رانندگی شیرون را در حالت دریفت قرار داده و تنها با یک نیش گاز لاستیک‌های 20 هزار پوندی محور عقب را دود کنید!

     

    هدایای 50 سالگی AMG
    AMG GT C Edition 55 از رنگ‌آمیزی خاکستری، تریم کروم سیاه رنگ، جلوپنجره پانامریکانا، نشان‌های ویژه «Edition 50» و همین طور طراحی متمایز داخلی متشکل از رنگ‌های مشکی و نقره‌ای با استفاده از چرم ناپا، صندلی‌های با دوخت طرح لوزی، دوخت متمایز خاکستری، پکیج ویژه ثابت و ادوات فیبرکربنی بهره می‌برد. علاوه بر رینگ‌های AIRPANEL محور عقب نیز قادر به فرمان گرفتن در این نسخه خواهند بود.

     

    هشدار فلفل قرمز AMG
    مرسدس بنز CLA45 همواره با آپشن‌های جذابی همچون صندلی‌های برقی مجهز به ماساژور و گرمکن برای صندلی‌های جلو، سیستم صوتی‌ هارمن کاردون، تنظیم چهار‌حالت مختلف رانندگی، سیستم روشن و خاموش‌شدن خودکار خودرو در ترافیک، دکمه تنظیم صدای اگزوز، سیستم ترمز خودکار هنگام برخورد از جلو به مشتری ارائه می‌شود، اما این خودرو می‌تواند با اندازه‌گیری 70 پارامتر گوناگون در هر لحظه تشخیص دهد راننده خودرو خواب است یا بیدار! و اگر تشخیص دهد راننده حالت عادی ندارد با لرزش فرمان و آلارم‌های مختلف سعی می‌کند راننده را هوشیار کند.

     

    هدیه مخصوص دانمارکی‌ها
    اگر قصد خرید این خودرو‌ دانمارکی با قدرت 1200 اسب بخار را دارید، کمپانی زنوو یک ساعت لوکس 50 هزار دلاری نیز به شما هدیه می‌دهد. البته این ساعت و با این قیمت یقینا برای خودرویی به قیمت 1.8 میلیون دلار رقم ناچیزی محسوب می‌شود.

    نویسنده: محمد ملکی‌زاده 

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو