فونیکسریمکسبهتام

واژگونی خودروی سمند در جاده خاوران و مرگ پسر ۸ ساله

عصر خودرو- سخنگوی سازمان آتش نشانی با تشریح جزییات واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در جاده خاوران گفت: بر اثر این واژگونی یک پسر ۸ ساله جان باخت.

واژگونی خودروی سمند در جاده خاوران و مرگ پسر ۸ ساله
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، جلال ملکی ، با بیان اینکه ساعت 23:40 شب گذشته حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در مسیر غرب به شرق جاده خاوران ابتدای ورودی دوم خاورشهر به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود ،اظهار کرد: بلافاصله پس از اطلاع رسانی دو ایستگاه به محل اعزام  شدند.

    وی ادامه داد: در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودروی سواری سمند با چهار نفر سرنشین به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با موانع حاشیه جاده و برخورد با بلوک‌های نیوجرسی واژگون شده است و زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند این خودرو کاملا بر روی سقف واژگون شده بود.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی اضافه کرد: پیش از رسیدن آتش نشانان هر چهار نفر سرنشین توسط شهروندان و عابران از خودرو خارج شده و دو مرد میانسال و یک نوجوان 13 ساله نیز دراین حادثه دچار مصدومیت شدندو یک پسر هشت ساله نیز بر اثر شدت جراحات وارده به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

    به گفته وی، مصدومان تحویل عوامل اورژانس داده شدند و خودرو نیز برای بررسی عوامل حادثه تحویل پلیس راهور داده شدند،همچنین ترافیکی نیز ایجاد نشد و در ساعت 1:38 بامداد نیز عملیات به پایان رسید.

    ملکی همچنین در پایان گفت:با توجه به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی هستیم و بسیاری از هموطنان به سفرهای خارج از شهر می‌روند تقاضا می‌کنم اگر هموطنان در جایی هستند که اشراف کامل به آن جاده‌ها و مناطق ندارند حتما با احتیاط کامل و سرعت مطمئنه خصوصا در ساعات پایانی شب و هر زمانی که احساس خستگی و خواب آلودگی‌ می‌کنند،حرکت کنند یا اگر راننده دیگری در خودرو حضور دارد جایشان را با راننده عوض کرده و در غیر این صورت حتما استراحت کنند و با حالت خستگی و خواب آلودگی به هیچ عنوان به رانندگی ادامه ندهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو