فونیکسریمکسبهتام

همزمان با جشنواره خدمات نوروزی ایران‌خودرو؛

سال نو خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در کرمانشاه تحویل شد

عصر خودرو- جشنواره خدمات گروه صنعتی ایران‌خودرو، که از بیست و ششم اسفند ماه سال ۹۶ آغاز شده است با ارائه خدمات به هموطنان گرامی در سراسر کشور، همچنان ادامه دارد.

سال نو خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در کرمانشاه تحویل شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس ، در جشنواره خدمات نوروزی سال 97، نزدیک به 2700 مرکز خدماتی و امدادی مشتمل بر نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز و ناوگان مجهز امداد در سراسر کشور، در حال ارائه خدمات خودرویی به هموطنان گرامی هستند.

    برنامه‌ریزی‌های اجرای این طرح چندین ماه قبل از آغاز آن با هدف ارائه خدمات ویژه و تسهیل دسترسی به خدمات امدادی و در نتیجه افزایش میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش، با هم‌اندیشی تیمی متشکل از مدیران و کارشناسان مجرب این حوزه کلید می‌خورد و علاوه بر پیش‌بینی نیازهای اصلی شامل تامین قطعات و به روز رسانی تجهیزات، تمهیدات ویژه‌ای نیز برای نظارت بر حسن اجرای طرح اندیشیده می‌شود.

    در همین راستا، مدیر عامل این شرکت و جمعی از مدیران ایساکو و امدادخودرو ایران، با تدوین برنامه‌ جدید بازدیدهای استانی، سال نو خود را به احترام هموطنان زلزله زده غرب کشور در استان کرمانشاه آغاز کردند و در روز اول فروردین ماه سال جاری از نزدیک، حسن اجرای طرح را در نمایندگی‌ها و مراکز امدادی مورد پایش قرار داده و با برخی هموطنان مراجعه کننده به این مراکز گفتگو کردند.
    در حاشیه این بازدید، سیدرضا حسینی مدیر عامل خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، همچون همیشه بر تکریم و پاسخ‌گویی به موقع به مشتریان تاکید کرد و گفت: رضایت مشتری خط قرمز فعالیت‌های ایساکو است و از یکایک همکاران در تمام حوزه‌های شرکت انتظار داریم، تمام تلاش خود را برای حفظ رضایت مشتریان به کار ببندند. وی همچنین از تمام همکارانی  که در خاص‌ترین تعطیلات سال برای خدمت‌رسانی در محل کار خود حاضر شده‌اند، قدردانی کرد.
    لازم به ذکر است در مدت زمان اجرای این جشنواره، تیم‌های مختلف مدیریتی از نمایندگی‌های استان‌های سراسر کشور و حوزه امداد بازدید به عمل خواهند آورد تا ضمن اطمینان از ارائه خدمات مناسب، حضور مدیران در کنار پرسنل باعث دلگرمی بیشتر ایشان و افزایش رضایت مشتریان شود.
    همچنین در طول جشنواره نوروزی ایران‌خودرو و در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، ناوگان امدادی این شرکت علاوه بر خدمت‌رسانی به دارندگان محصولات ایران‌خودرو، در صورت نیاز و در حد امکان به دارندگان محصولات سایر شرکت‌های خودروسازی کشور نیز خدمات ارائه خواهند داد.
    گفتنی است مدیر عامل ایساکو در بازدید از نمایندگی‌های ایساکو در استان‌های غرب کشور، طی پیامی به هموطنان ارجمندی که عزیزان خود را در زلزله اخیر از دست دادند، مجددا تسلیت گفت و ضمن طلب صبر و سلامتی از خداوند متعال برای این خانواده‌ها، سالی سرشار از امید و آرامش را برایشان آرزو کرد و گفت: حماسه‌سازی مردم غیور غرب کشور هیچ‌گاه از خاطر این مرز و بوم محو نخواهد شد و بخش عمده پیشرفت‌های صنعت و اقتصاد کشور وام‌دار دلاوری‌های مردمان غرب و جنوب کشور است.
    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط