فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل ایران خودرو :

پژو ۳۰۱ با داخلی سازی ۵۰ درصدی تولید می شود

عصر خودرو- به لطف همکاران خوبمان در گروه صنعتی ایران خودرو توانستیم از مرز تولید۷۰۰ هزار دستگاه بگذریم. در سال آینده دومین میوه پسابرجامی به بار خواهد نشست. خودرو ۳۰۱ نیز با داخلی بیش از ۵۰ درصد در ایران خودرو تولید خواهد شد.

پژو ۳۰۱ با داخلی سازی ۵۰ درصدی تولید می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو»   ، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم آیین رونمایی کتاب "گزارش عملکرد پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکت ایران خودرو" بیان داشت : در ایران خودرو ما با سه ذی نفع روبه رو هستیم. اول پرسنل این شرکت که در تلاشیم آرامش این عزیزان را فراهم کنیم.سپس سهامداران و در نهایت مشتریان شرکت که مهمترین ذی نفع های شرکت ایران خودرو هستند.

    هاشم یکه زارع در ادامه افزود : کیفیت خط پایانی ندارد و ما سعی می کنیم در پلت فرم های جدید در سال آینده خودروهای با کیفیت و همچنین با قیمت مناسب را به بازار ایران عرضه کنیم.

    وی ادامه داد : این نوید را می دهیم که در سال آینده دومین میوه پسابرجامی به بار خواهد نشست. خودرو 301 نیز با داخلی سازی بیش از 50 درصد در ایران خودرو تولید خواهد شد. 

    ایران خودرو آمادگی تولید با استاندارد یورو 5 را دارد و اگر سوخت مناسب عرضه شود، تمامی محصولات جدید این شرکت با استاندارد یورو 5 به بازار کشور عرضه خواهد شد

     در برنامه ششم توسعه به موضوع مسوولیت های اجتماعی توجه ویژه شده است، توجه به جوانان در ایران خودرو حائز اهمیت است. توجه محمد شریعتمداری به موضوع استانداردسازی و کیفیت خودرو از آغاز استقرارشان در وزارت صنعت، معدن و تجارت ستودنی است.

     باشگاه پیکان در راستای مسؤولیت های اجتماعی ایران خودرو در امر ورزش مورد حمایت شرکت است، در حوزه محیط زیست آمادگی ارایه محصولات با موتور یورو 5 را داریم.

     ایران خودرو از نخبگان دانشگاهی جوان و اساتید دانشگاه در راستای یک طرح برای همکاری استفاده می کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط