فونیکسریمکسبهتام

۱۰۰ هزار همیار پلیس با راهنمایی و رانندگی ایلام همکاری می کنند

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از فعالیت ۱۰۰ هزار همیار پلیس در استان خبر داد.

۱۰۰ هزار همیار پلیس با راهنمایی و رانندگی ایلام همکاری می کنند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل  از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محسن ناصری اظهار کرد: اجرای طرح همیار پلیس طرحی که چند سالی است که این طرح به اجرا درآمده است.
    وی افزود: اگر چنانچه در طول 10 سال هر روز شاهد روند کاهش تصادفات بودیم، یکی از دلایل بزرگی که خود موثر در کاهش تصادفات رانندگی در سطح کشور و استان ایلام بوده این تذکرات به موقع دانش آموزان به والدین است‌.
    رئیس پلیس راهنمایی و راندگی ایلام تاکید کرد: در استان ایلام بالغ بر 100 هزار نفر دانش آموز به عنوان همیاران پلیس فعالیت می کنند.
    ناصری با اشاره به فراوانی تصادفات در مبادی ورودی معابر درون شهری و ناحیه 30 کیلومتری شهرها از رانندگان خواست در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی اصراری بر رانندگی و ادامه مسیر برای رسیدن به مقصد نداشته باشند.

    ** شناسایی سارقان از چاه های نفت دهلران

    فرمانده انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری سارقان 40 هزار لیتر نفت خام از چاه های نفت شهرستان دهلران خبر داد.
    سردار نورعلی یاری گفت: در پی اطلاع از وقوع سرقت نفت خام یکی از شرکت های منطقه دشت عباس در شهرستان دهلران، موضوع در طول شبانه روز به طور ویژه در دستور کار انتظامی شهرستان دهلران و حراست شرکت نفت قرار گرفت.
    وی افزود: پلیس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی ، سه سارق نفت خام که با استفاده از تاریکی شب و با یک دستگاه کامیون نفت کش در سطح چاه های نفت حوزه استحفاظی در حین سرقت بودند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضایی، طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه و با همکاری حراست شرکت نفت ، آنان را دستگیر و خودروی آنها نیز توقیف شد.
    فرمانده انتظامی ایلام یادآور شد: متهمان در تحقیقات پلیس، به صراحت نسبت به انتقال سرقت تقریبی 40 هزار لیتر نفت به یکی از استان های همجوار اعتراف کردند.
    سردار یاری با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و با قرار لازم و از آن طریق روانه زندان شدند، تاکید کرد: تلاش اطلاعاتی جهت شناسایی سایر متهمان احتمالی مرتبط با این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.
    وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه اقدامات قانونی توسط افراد مشکوک با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

    ** سارق خودروی پراید مسروقه در دام ماموران پلیس راه

    رئیس پلیس راه استان ایلام از کشف خودروی پراید مسروقه و دستگیری سارق خبر داد.
    سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: ماموران وظیفه شناس پلیس راه با دقت نظر در حین کنترل وسایل نقلیه عبوری یک دستگاه سواری پراید مسروقه را متوقف که بلافاصله راننده اقدام به فرار می کند.
    وی یادآور شد: ماموران پلیس راه بلافاصله خودرو را تعقیب و پس از تیراندازی فرد سارق با رها کردن وسیله نقلیه مسروقه در زمین های کشاورزی رها و به کوههای اطراف پناه می برد.
    رئیس پلیس راه ایلام ادامه داد: با هماهنگی عوامل انتظامی سارق در کوههای حوالی صالح آباد دستگیر شد.
    وی در پایان با بیان اینکه متهم به جرم خود اعتراف کرده است، گفت: با تلاش ماموران انتظامی، مالباخته نیز شناسایی شد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو