فونیکسریمکسبهتام

۶۷۴ راهدارخانه ثابت در ایام نوروزی فعال هستند

عصر خودرو- مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از فعال بودن ۶۷۴ راهدارخانه ثابت و وجود دو هزار و ۱۰۰ راهداری و گشت زنی در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

۶۷۴ راهدارخانه ثابت در ایام نوروزی فعال هستند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبر«عصرخودرو» به نقل ازمهر، حمیدرضا شهرکی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس برنامه‎ریزی که در مجموعه ستاد راهداری و حمل و نقل جاده‎ای انجام شده همه نیروهای ستادی در 32 استان کشور حضور پیدا کرده و به بازدید از اماکنی که به شکل مستقیم در ایام نوروزی چه به شکل دولتی و خصوصی به مسافران ارائه خدمت می کنند انجام می شود.

    وی از وجود دو هزار و 100 راهداری و گشت زنی در سطح کشور خبر داد و افزود: 674 راهدارخانه ثابت و سیار در سطح کشور فعالیت می کنند.

    شهرکی اظهار کرد: در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای چندین ماه است بحث خط کشی و لکه گیری ها و ... در سطح جاده ها آغاز شده است و همه همکاران در تلاش هستند تا در سفرهای نوروزی خدمات خوبی ارائه شود.

    فعالیت 120هزار راننده در بخش حمل و نقل جاده ای

    وی افزود: در بخش حمل و نقل جاده ای 120 هزار نفر راننده در سطح کشور فعالیت می کنند، این رانندگان حرفه ای و دارای کارت هوشمند هستند وهمچنین کنترل سلامت جسمی شده اند.

    شهرکی در رابطه با میزان ظرفیت تقاضای حمل و نقل عمومی اظهار کرد: روزانه بالغ بر یک میلیون صندلی به مسافران عرضه می شود که در بخش اتوبوسرانی و مینی بوس رانی 14 هزار و 610 اتوبوس، 21 هزار میبنی بوس و 26 هزار دستگاه خودروی سواری پلاک عمومی فعالیت می کنند.

    وی از نوسازی و افزایش ناوگان عمومی نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در بخش اتوبوس نزدیک به 850 اتوبوس به ناوگان اضافه شده است، در بخش مینی بوس 150 دستگاه و در بخش سواری یک هزار و 200 دستگاه به سیستم ناوگان حمل و نقل کشور اضافه شده است.

    شهرکی اظهار کرد: پیش فروش بلیط های نوروزی در تمام بخش ها  از 17 بهمن آغاز شده و تا انتهای تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط