فونیکسریمکسبهتام

از فردا در سراسر کشور؛

آغاز طرح امداد و حمل رایگان خودرو در جاده‌ها

عصر خودرو- رئیس انجمن صنفی شرکت‌های امداد خودروی کشور، گفت: امداد رسانی شبانه روزی به خودرو‌های مسافران نوروزی، از ۲۵ اسفند به مدت یک ماه بصورت رایگان انجام می‌شود.

آغاز طرح امداد و حمل رایگان خودرو در جاده‌ها
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از واحدمرکزی ، سید مهدی حسینی نیر رئیس انجمن صنفی امداد خودروی کشور افزود: در این طرح 43 شرکت زیر مجموعه انجمن صنفی امداد خودرو با بیش از 3 هزار و 400 خودروی امدادی در 31 استان کشور آماده خدمت رسانی (حمل و امداد فنی) هستند.

    وی افزود: این طرح شامل مسافرانی است که پیش از سفر در طرح نوروزی امداد خودروها ثبت نام و هزینه ثبت نام و اپراتوری را پرداخت کنند.

    حسینی مبلغ شرکت در طرح را روزانه 840 تومان و برای یک ماه 25 هزار و 200 تومان اعلام کرد و گفت: این هزینه صرف حقوق اپراتورها و هزینه های جانبی می شود و در این طرح هرگونه تعمیر یا حمل خودرو کاملا رایگان است و در صورت نیاز به تعویض قطعه، فقط هزینه قطعه دریافت می شود.

    وی تصریح کرد: برای ثبت نام در طرح نوروزی ، مسافران پیش از سفر و حداکثر تا 29 اسفند می‌توانند با ارسال عدد 44 به سامانه پیامکی 0216421 اقدام به دریافت کد سریال خدمات نوروزی رایگان کنند و در صورتیکه خودروی مسافران نوروزی در سراسر کشور دچار مشکل شود مردم می‌توانند به صورت 24 ساعته با شماره‌های تلفن 02153891 و 02153892 و 1593 تماس بگیرند تا نزدیک‌ترین امداد خودرو به محل خرابی ماشین اعزام شود.

    حسینی همچنین در خصوص شکایات احتمالی مسافران از کیفیت خدمات خودرویی نیز گفت: درصورتیکه مسافران نوروزی از کیفیت خدمات ارائه شده و یا هزینه‌های تعمیرات شکایتی داشته باشند می‌توانند با این شماره ها و همچنین شماره تلفن 24 ساعته، 02153891 تماس بگیرند و شکایت خود را ثبت کنند.

    وی با بیان اینکه همه خودرو‌های این طرح دارای نشان تعاونی امداد خودروی کشور هستند و تعمیرکاران آنها باید پوشش متحدالشکل قرمز رنگ به تن داشته باشند، گفت: این طرح هیچ ارتباطی با امداد خودروهای دولتی ندارد و به صورت مستقل توسط بخش خصوصی به اجرا در می آید و هدف از این طرح نیز، مشخص شدن امداد خودروهای مجاز از افرادی است که بصورت غیر مجاز اقدام به تعمیر خودروها یا حمل و نقل آنها می کنند.

    وی همچنین درباره بازرسی از امداد خودروهای فعال در این طرح گفت: با هماهنگی واحد‌های گشت و نظارت انجمن صنفی شرکتهای امداد خودرو و سازمان تعزیرات حکومتی استان‌های مختلف، گشت مشترک برای برخورد با تخلفات در همه استان‌ها آغاز می‌ شود.
    رئیس انجمن صنفی امداد خودرو تصریح کرد: از رانندگانی که در این طرح نام نویسی کنند 25 هزار و 200 تومان (روزانه 840 تومان) از طریق سامانه USSD بابت هزینه‌های جانبی و مالیات دریافت می‌شود و هیچ هزینه دیگری از آنها اخذ نمی شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو