فونیکسریمکسبهتام

رزمایش دستگاه های امدادی در قزوین برگزار شد

عصر خودرو-رزمایش آمادگی نوروزی دستگاه های امدادی استان قزوین روز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور در قرارگاه پلیس راه عوارضی آزادراه قزوین-زنجان برگزار شد.

رزمایش دستگاه های امدادی در قزوین برگزار شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایرنا،فرمانده انتظامی استان قزوین در این رزمایش با تاکید بر تلاش پلیس و نیروهای امدادی برای تامین سلامت وامنیت سفر مسافران نوروزی،افزود: عوامل پلیس راه و نیروی انتظامی به عنوان عضو ستاد تسهیلات نوروزی تا پایان تعطیلات در جاده های استان در خدمت مردم خواهند بود.
    سردار مهدی محمودی افزود: جاده های قزوین از ایمن ترین جاده های کشور هستند و خدمات امداد ونجات جاده ای به بهترین شکل در محورهای ارتباطی استان به مسافران ارایه می شود.
    وی افزود: عوامل انتظامی فعالیت خود را با شعار 'پرهیز از خطر،آرامش در سفر' با همدلی و همکاری سایردستگاه ها آغاز نموده اند تا با ایجاد محیطی ایمن، خیال شهروندان برای داشتن سفری مطمین راحت و آسوده باشد.
    فرمانده انتظامی استان قزوین با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندی توسط رانندگان بویژه همزمان با آغاز سفرهای نوروزی، گفت: بیش از600نفر از نیروهای پلیس را ه استان در قالب 74تیم گشت خودرویی به همراه 28 دستگاه دوربین سیارجاده ای و60 دستگاه دوربین لیزرگان نسبت به ثبت تخلفات رانندگی اقدام خواهند کرد تا با رعایت هرچه بهتر قوانین شاهد کمترین حوادث باشیم.
    سردار مهدی محمودی ادامه داد: قزوین به لحاظ قرارگرفتن در مسیر کریدور غرب به شرق و جنوب به شمال همواره حجم بالایی ازتردد خودرویی کشور را به خود اختصاص داده است و درایام پایانی سال شاهد بارترافیکی بالایی است بنابراین از رانندگان درخواست داریم در مسیرهای ارتباطی استان با دقت بیشتری به رانندگی بپردازند.
    در این رزمایش عوامل پلیس راه و راهور، آتش نشانی،امداد ونجات، اورژانس،هلال احمر با عبور از جایگاه مسئولان آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.
    در11ماهه امسال بیش از 232 میلیون خودرو از مسیرهای ارتباطی استان قزوین عبور کرده اند.
    میزان سوانح و تلفات رانندگی در مسیرهای ارتباطی استان قزوین در 11ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 14درصد کاهش یافته است.
    استان قزوین دارای 671کیلومتر راه است که 217کیلومتر آزادراه، 292 کیلومتربزرگراه، 253کیلومتر راه اصلی و 563 کیلومتر راه فرعی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط