فونیکسریمکسبهتام

مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / شهریور ۱۳۹۶

عصر خودرو- امروز ششم فروردین ماه مهمترین اخبار صنعت خودرو در شهریور ماه سال ۱۳۹۶ را بررسی می کنیم. امضای قرارداد ایران خودرو و مرسدس بنز در قالب شرکت مشترک و آغاز بکار رسمی تایر بریجستون را می توان مهمترین خبر در آخرین روز تابستان ۹۶ دانست.

مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / شهریور ۱۳۹۶
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶:۰۰

     

    آغاز بکار رسمی تایر بریجستون

    شرکت آرین تایر پویا، نماینده رسمی برند Bridgestone ژاپن در ایران، در شهریور ماه سال گذشته از آغاز بکار رسمی این برند با کیفیت اصیل ژاپنی خبر داد.

    قرارداد جدید "خاور" با «بنز» به روایت مدیرعامل

    علیرضا ساجی، مدیرعامل ایران خودرو دیزل از قرار داد جدید با شرکت بنز خبر داد.

    دی 97 آخرین اولتیماتوم استاندارد خودروها

    رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این ماه تاکید کرد: مهلت تعیین شده تا ابتدای دی ماه سال 1397 به منظور رعایت 83 مورد استاندارد خودرویی افزایش نمی‌یابد و هر خودرویی که نتواند این میزان استاندارد را رعایت کند با توقف تولید مواجه خواهد شد.

    امضای قرارداد ایران خودرو و مرسدس بنز در قالب شرکت مشترک

    در شهریور ماه سال گذشته اعلام شد گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت مرسدس بنز قرارداد ایجاد شرکت مشترک در حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای تجاری را امضا کردند. همچنین قرار داد دو شرکت مشترک دیگر نیز در ماه های آینده نهایی می شود

    ابراز رضایت وزیر صنعت از قرارداد ایدرو و رنو

    در این ماه محمدرضا شریعتمداری از عملکرد نعمت‌زاده، وزیر سابق صنعت ، معدن وتجارت در عقد قرار داد با رنو تجلیل کرد .

    مقررات واردات لاستیک اعلام شد

    گمرک ایران نیز در شهریور ماه با اعلام مقررات واردات انواع لاستیک به کشور تاکید کرد که اخذ مجوز استاندارد برای واردات انواع لاستیک از طریق گمرکات اجباری است و ثبت سفارش واردات لاستیک در سازمان توسعه تجارت منوط به داشتن نمایندگی های رسمی خدمات پس از فروش است.

    بخشنامه شماره‌گذاری خودروهای وارداتی ابلاغ شد

    در واپسین روزهای تابستان بخشنامه تعداد مورد نیاز اسقاط خودروهای فرسوده جهت شماره‌گذاری خودروهای وارداتی به گمرکات سراسر کشور ابلاغ شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم