فونیکسریمکسبهتام

مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / تیر ۱۳۹۶

عصر خودرو- امروز چهارم فروردین ماه مهمترین اخبار صنعت خودرو در تیرماه سال ۱۳۹۶ را بررسی می کنیم. تیرماه سال ۹۶ یکی از ماه های پرخبر در طول سالی که گذشت بود که از مهمترین آن های می توان به خبر اعلام رونمایی محصولات فولکس واگن در ایران و بسته شدن سایت ثبت سفارش اشاره کرد.

مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / تیر ۱۳۹۶
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰:۰۰

    آغاز تولید خودرو کوئیک سایپا از شهریورماه امسال

    در تیرماه سال 96 معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا با حضور در نمایشگاه خودرو شیراز گفت: براساس پیش بینی های صورت گرفته و برنامه زمان بندی، تولید خودرو کوئیک از شهریورماه سال جاری آغاز خواهد شد.

    نامگذاری بزرگراه نیایش به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی تصویب شد

    در این ماه همچنین اعضای شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر به نامگذاری بزرگراه نیایش به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی رای مثبت دادند.

    وعده مدیرعامل ایدرو برای ایجاد 8000 شغل در سال جاری

    رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی سازی صنایع ایران از ایجاد 3711 شغل مستقیم و 8000 شغل غیر مستقیم در سال جاری خبر داد.

    ثبت سفارش برای نمایندگی های رسمی هم بسته شد

    رئیس انجمن واردکنندگان خودرو بابیان اینکه از یک هفته گذشته امکان ثبت سفارش خودرو محدود شده است، گفت: از یک هفته گذشته ثبت سفارش خودرو حتی برای نمایندگی‌های رسمی خودرو امکان پذیر نیست.

    اعلام حجم سرمایه‌گذاری رنو در ایران

    هرچند هنوز خبری از زمان نهایی شدن قرارداد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با شرکت خودروسازی رنو فرانسه نیست، ‌اما اظهارات مطرح شده از سوی رییس هیات مدیره این سازمان بیانگر آن است که تا پیش از پایان دولت یازدهم شاهد نهایی شدن این قرارداد خواهیم بود. به گفته منصور معظمی مذاکره با شرکت رنو بیش از 10 ماه زمان برده که  الزام به داخلی سازی را می‌توان یکی از دلایل طولانی شدن روند مذاکرات با این شرکت دانست. بی‌خبری از زمان عقد قرارداد در حالی است که منصور معظمی در گزارشی که در خصوص جزییات طرح‌های الویت دار این سازمان اعلام کرده حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای قرارداد با شرکت رنو فرانسه را نیز اعلام کرده است، خبری که براساس آن شاید بتوان گفت روند نهایی شدن این قرار داد در پیچ آخر قرار دارد.

    سیتروئن C3 تا اواخر امسال عرضه می‌شود

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از عرضه خودروی سیتروئن C3 به عنوان اولین محصول مشترک تولیدی سایپا و فرانسه تا پایان سال جاری خبر داد.

    معرفی جک S3؛ دومین شاسی‌بلند جک در ایران

    کرمان موتور درصدد عرضه شاسی‌بلند جدید JAC S3 را از 27 تیرماه سال جاری در ایران است؛ خودرویی که می‌تواند رقیب آینده شاسی‌بلند چینی سایپا باشد.

    16مرداد رونمایی از محصولات فولکس در ایران

    مهرزاد فردوس مدیرعامل گروه صنعتی ماموت در حاشیه مراسم روزصنعت و معدن از رونمایی محصولات فولکس در تاریخ 16 مردادماه خبر داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو