فونیکسریمکسبهتام

نماینده مجلس:

خودروسازان برای نوسازی ناوگان دیزلی آستین بالا بزنند

عصر خودرو- عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: تردد خودروهای تجاری فرسوده بسیار در جاده های کشور موجب تحمیل هزینه های فراوان به اقتصاد می شود و در این زمینه خودروسازان باید هر چه زودتر اقدام های عملیاتی انجام دهند.

خودروسازان برای نوسازی ناوگان دیزلی آستین بالا بزنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از  ایرنا، «همایون یوسفی» امروز (چهارشنبه) افزود: نوسازی ناوگان فرسوده سنگین موجب تقویت سرمایه گذاری در صنعت حمل و نقل می شود.
    یوسفی با اشاره به آغاز تحویل خودروهای تجاری گروه سایپا برای نوسازی ناوگان فرسوده خودروهای سنگین کشور از دیروز تصریح کرد: امنیت حمل و نقل بار، کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، رشد شبکه ارتباط جاده ای کشور و تقویت سرمایه گذاری در صنعت حمل و نقل، مهمترین دستاوردهای اجرای این طرح است.
    نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با رشد تولید خودروهای تجاری می توان به رونق اشتغال و کسب و کار در عرصه تولید دست یافت.
    وی گفت: محصولات تجاری گروه سایپا از نظر کیفیت و ایمنی در سطح بسیار بالای جهانی قرار دارند و اگر این گروه در زمینه جایگزینی خودروهای تجاری فرسوده، حمایت دولت و مجلس را داشته باشد، می توان به موفقیت این طرح امیدوار بود.
    به گزارش ایرنا، چندی پیش مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: این شرکت برای تولید هشت هزار دستگاه خودرو برای نوسازی ناوگان کشنده و باری تا سال آینده تعهد دارد و 25 درصد از سهم نوسازی ناوگان کشنده و باری کشور برعهده مجموعه سایپا (سایپا دیزل و زامیاد) گذاشته شده است.
    دیروز با واگذاری 200 دستگاه خودرو تجاری به متقاضیان، مگاپروژه نوسازی ناوگان فرسوده سنگین کشور با حضور «محمد شریعتمداری» وزیر صنعت، معدن و تجارت و «نیره پیروزبخت» معاون رییس جمهوری و رییس سازمان ملی استاندارد ایران، در شرکت سایپادیزل کلید خورد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط