فونیکسریمکسبهتام

۷۵ شرکت مسافران نوروزی گلستان را جابجا می کنند

عصر خودرو- معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: ۷۵ شرکت مسافربری در امر جابجایی گردشگران نوروزی استان از ۲۳ اسفند ۹۶ تا ۱۷ فروردین ۹۷ فعالیت می کنند.

۷۵ شرکت مسافران نوروزی گلستان را جابجا می کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، ایوب میرشاهی  اظهار کرد: خدمات این شرکت ها از طریق ناوگان سواری، مینی بوس و اتوبوس در قالب سفرهای برون شهری و برون استانی ارائه می شود.
    به گفته وی؛ در این پیوند امسال 220 دستگاه اتوبوس برای جابجایی مسافران نوروزی آماده سازی شده است و روزانه 180 دستگاه گردشگران را به 70 مقصد منتقل می کنند.
    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: سال قبل 220 هزار مسافر نوروزی از خدمات ناوگان حمل و نقل اداره کل راهداری گلستان بهره مند شدند.
    وی با بیان اینکه اولویت ارائه خدمات به مسافران، توجه به ایمنی سفر است، گفت: نشست های هماهنگی و دوره های آموزشی برای مدیران عامل و مدیران فنی شرکت های مسافربری استان برگزار شده است.
    میرشاهی در خصوص فروش نوروزی بلیت به مسافران هم اظهار کرد: این طرح از میانه اسفند ماه در استان عملیاتی شد و متقاضیان می توانند به صورت اینترنتی و حضوری نسبت به خرید بلیت سفر خود اقدام کنند.
    وی؛ همچنین از اجرای کشیک نوروزی در یایانه های عمومی شهرهای گرگان و گنبدکاووس خبر داد و گفت: این طرح با بکارگیری22 نفر در پایانه مسافربری گرگان و 12 نفر در پایانه مسافربری گنبدکاووس از 23 اسفند آغاز شد.
    میرشاهی؛ فعال نگه داشتن دو مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در شهرهای گرگان و علی آبادکتول، فعالیت چهار گروه امداد خودرو با 60 دستگاه، نصب بنرهای تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی در پایانه های مسافربری و نظارت بر پاکیزه بودن نمازخانه های مجتمع های رفاهی را از دیگر فعالیت های معاونت حمل و نقل جاده ای این اداره کل در نوروز 97 برشمرد.
    استان مرزی گلستان بین دو قطب گردشگری شمال کشور و زیارتی مشهد قرار دارد و هر ساله در ایام تعطیلات نوروز مسافران و گردشگران بیشماری از این مسیر گذرو یا بیتوته می کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو