فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی :

خطوط اتوبوسرانی تهران درروز های پایان سال تقویت شده است

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به در پیش بود روزهای پایانی سال وافزایش تعداد مسافران از تقویت خطوط و سرویس دهی ۲۴ساعته در خطوط شبانه به شهروندان خبر داد.

خطوط اتوبوسرانی تهران درروز های پایان سال تقویت شده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، پیمان سنندجی با بیان این که طرح پیشواز از نوروز در این مجموعه نیز اجرایی خواهد شد، گفت: از 15 اسفند ماه ناوگان اتوبوسرانی در آماده باش کامل بوده و با تمام ظرفیت به شهروندان خدمات رسانی خواهیم کرد.
    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران اظهارکرد: ضمن شناسایی مکان هایی که تقاضای سفر بیشتری دارند نسبت به افزایش خطوط منتهی به این مراکز اقدام خواهد شد.
    وی گفت: همچنین هماهنگی لازم با شرکتهای بخش خصوصی به منظور اشتغال حداکثری ناوگان خطوط تحت پوشش و افزایش ساعات کار اتوبوسرانان بخش خصوصی در صورت لزوم نیز صورت گرفته است.
    وی گفت: رفع نقایص فنی اتوبوس ها به منظور فعال سازی ناوگان اتوبوسرانی، رفع نقایص ظاهری اتوبوس ها، رفع نقص دستگاههای کارت خوان اتوبوسهای بخش عمومی و برنامه ریزی به منظور فعال سازی دستگاههای کارت خوان بلیت و الکترونیک اتوبوسهای بخش خصوصی، از دیگر اقدامات در دستور کار براساس طرح پیشواز از نوروز است.
    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با تاکید بر اینکه با برنامه ریزی به عمل آمده نسبت به نظافت اتوبوس ها به صورت ویژه اقدام و کلیه اتوبوس ها شب ها شستشو و ضد عفونی خواهند شد گفت: حضور مستمر عوامل گشت خطوط و نظارت دقیق بر مسیر مبادی و مقاصد خطوط نیز با دقت و جدیت اجرایی می شود.
    سنندجی ادامه داد: به منظور رفاه حال شهروندان محترم جهت عزیمت به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره ) و مزار شهدای گرانقدر و زیارت اهل قبور در 2 پنج شنبه و جمعه متوالی منتهی به آخر سال سرویس های ویژه ای از پایانه ها و میادین بزرگ سطح شهر از جمله آزادی،انقلاب اسلامی، رسالت،خراسان، راه آهن،شوش، شهرری، خزانه بخارائی ،نازی آباد، در نظر گرفته شده است.
    وی افزود: خاوران، محمدیه، فلکه های اول ودوم تهرانپارس، ابوذر، تهرانسر،شهرک ولیعصر، دولت آباد و صادقیه نیز از جمله اماکنی هستند که به سمت بهشت زهرا (س) و برگشت آنها به مبادی اولیه نیز جهت این امر اختصاص یافته است؛ضمن آن که خطوط منتهی به بهشت زهرا ( س) با توجه به میزان متقاضیان سفر تقویت خواهند شد.
    وی نظارت دقیق بر وضعیت ظاهری اتوبوسها و شستشوی روزانه آنها و شناسایی ایستگاههای فاقد روشنایی خط کشی، تابلو،جهت رفع عیب توسط پیمانکاران شهرداری مناطق را از دیگر اقدامات در دستور کار دانست و گفت: طبق سال های گذشته در روزهای پایانی امسال نیز با توجه به افزایش مراجعات به مراکز خرید، اتوبوس های خطوط منتهی به مراکز خرید و بازار افزایش خواهند یافت.
    مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ،اطلاع رسانی به مسافرین در خصوص افزایش ساعات کار خطوط، اجرای دقیق و نظارت برخطوط زمان بندی شده، برنامه ریزی به منظور فعال سازی واحدهای امدادی و تعمیرگاهی از جمله امداد خودرو، آمادگی و نظارت بر برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال و شناسایی نقاط و خطوط حادثه ساز را از دیگر اقداماتی که در طرح پیشواز از بهار اجرایی می شود عنوان کرد.
    سنندجی در پایان با اشاره به برنامه اجرایی خدمات به ستاد گردشگری شهر تهران اظهار داشت: تقویت خطوط و ناوگان 24 ساعته در خطوط شبانه نیز در راستای خدمات رسانی بهتر و مناسب تر به شهروندان صورت خواهد گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو