فونیکسریمکسبهتام

پلیس راه آذربایجان شرقی در ۲۸ ایستگاه و پاسگاه مستقر می شود

عصر خودرو- رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح نوروزی پلیس از ۲۳ اسفند ماه جاری در سراسر کشور، گفت: در این راستا نیروهای پلیس راه استان نیز در ۱۴ ایستگاه و ۱۴ پاسگاه در راه های مواصلاتی استان حضور می یابند.

پلیس راه آذربایجان شرقی در ۲۸ ایستگاه و پاسگاه مستقر می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ جواد ناموران  با اشاره به تمهیدات ترافیکی پلیس برای تعطیلات اظهار کرد: با توجه به اهمیت راهنمایی رانندگان و آشکار سازی نقاط حادثه خیز 113 نقطه با نصب بنر و تابلو در راستای کاهش تصادفات رانندگی آشکارسازی شده است.
    وی اظهار کرد: با تشکیل اکیپ تلفیقی پلیس راه، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و اداره راه و شهر سازی استان نسبت به شناسایی محل ها و ایمن سازی اقدام شد.
    سرهنگ ناموران با بیان اینکه خط کشی به عنوان راهنمای جاده است، ادامه داد: با توجه به از بین رفتن خط کشی بسیاری از محورهای مواصلاتی استان، نسبت به تجدید خط کشی محورهای مواصلاتی به ویژه خطوط حاشیه نیز اقدام شده است.
    وی با اشاره به اینکه پروژه های ناتمام و نیمه کاره راهسازی یکی از علل بروز تصادفات در سال های گذشته بود، گفت: به منظور پیشگیری از تصادفات هرگونه فعالیت اجرایی در راه ها با آغاز طرح نوروزی تا پایان این طرح ممنوع اعلام شده است.
    رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی همچنین در خصوص آمار تلفات در طرح نوروزی سال 96 گفت: 35 نفر در سال گذشته جان خود را از دست دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 2 درصد کاهش داشت.
    وی با اشاره به مصدومیت 554 نفر اظهار کرد: از این تعداد 259 نفر بر اثر تصادفات جرحی و 205 نفر نیز بر اثر تصادفات خسارتی مجروح شدند.
    سرهنگ ناموران با اشاره به اینکه در طرح نوروزی پارسال ، 71 هزار و 375 برگ جریمه صادر شد، گفت: از این تعداد 50 هزار و 249 مورد تخلفات حادثه ساز، 20 هزار و 145 سرعت غیر مجاز، 2 هزار و 119 انحراف به چپ و 2 هزار و 586 سبقت غیرمجاز ثبت شد.
    وی اظهار کرد: 874 دستگاه خودرو و 109 دستگاه موتورسیکلت در این طرح توقیف و دو گواهینامه نیز ضبط شد.
    در سطح استان آذربایجان شرقی 235 کیلومتر آزادراه، 439 کیلومتر بزرگراه، یک هزار و 42 کیلومتر راه اصلی، یک هزار و 725 کیلومتر راه فرعی و 10 هزار و 569 کیلومتر راه روستائی وجود دارد.
    /

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط