فونیکسریمکسبهتام

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان:

محصولات ایران خودرو از ارمنستان راهی بازار اورآسیا خواهد شد

عصر خودرو- سفیر ایران در ارمنستان گفت: ایران توانسته از طریق ارمنستان به بازار کشورهای اوراسیا و اتحادیه اروپا دسترسی پیدا کند و ایران خودرو می تواند با ارایه محصول با کیفیت و قیمت رقابتی وارد این بازار شود.

محصولات ایران خودرو از ارمنستان راهی بازار اورآسیا خواهد شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس، کاظم سجادی ورود محصولات ایران خودرو به ناوگان پلیس را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و گفت: پلیس مرجع مهمی برای تایید کیفیت محصولات ایران خودرو است و موفقیت در این بخش می تواند محصولات ایران خودرو را وارد حوزه های دیگر ناوگان حمل و نقل ارمنستان کند.

    وی افزود: تلاش زیادی از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران برای حذف برخی تعرفه و عوارض غیرمنطقی واردات محصولات ایرانی صورت گرفته که به زودی به نتیجه های مطلوبی خواهیم رسید.

    وی کیفیت را مزیت رقابتی در بازار ارمنستان دانست و گفت: عامل موفقیت محصولات ایرانی در بازار ارمنستان عرضه محصول باکیفیت است.

    سجادی تاکید کرد:‌ ایران خودرو باید با عرضه محصول مورد نیاز ارمنستان با کیفیت و قیمت رقابتی الگویی برای سایر تولیدات ایرانی باشد.

    سفیر ایران در ارمنستان با اشاره به بهره مندی ایران خودرو از نیروی کار متخصص گفت: باید کارکنان متخصص در بخش خدمات پس از فروش در اختیار نماینده این شرکت در ارمنستان قرار گیرد تا مشتری با رضایت کامل از خدمات استفاده کند.

    وی با اشاره به تعهد بالا و تلاش نماینده ایران خودرو برای فروش محصولات گفت: مالکان سایر خودروها را نیز به سمت نماینده ایران خودرو اعزام می کنیم تا با آشنایی با محصولات ایران خودرو به خرید از آن ترغیب شوند.

    وی افزود: بازار ارمنستان تشنه محصولات نو و جدید است و دولت ارمنستان نیز از واردات آن از ایران استقبال می کند.

    وی در پایان تاکید کرد: ما امروز در ارمنستان از فرصت بهینه ای برخوردار هستیم که می توانیم با بهره مندی از آن به بازار پنج کشور اتحادیه اوراسیا و اتحادیه اروپا دسترسی یافته و کالا و محصولات ایرانی را صادر کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو