فونیکسریمکسبهتام

موتورشو ژنو ۲۰۱۸ (۱۴)

شیرشاه، برداشت ۲۰۱۹

عصر خودرو - ۵۰۸ استارت حضور در بازار های اروپایی را خوب زد و توانست در دو سال اول عرضه، فروشی فراتر از ۸۰ هزار دستگاه در سال را تجربه کند. اما از ۲۰۱۳، سقوط آزاد این کُد خانوادگی پژو در بازار های اروپایی آغاز شد و در حالی مجموع فروش سال ۲۰۱۷ آن به ۲۳ هزار دستگاه هم نرسید که محبوب ترین خودرو خانوادگی میدسایز بازار های اروپایی یعنی فولکس‌واگن پاسات، سال ۲۰۱۷ فروشی فراتر از ۱۸۳ هزار دستگاه داشت. با نسل جدید ۵۰۸، پژو می خواهد دوباره به راس هرم قدرت در این سگمنت پرطرفدار باز گردد.

شیرشاه، برداشت ۲۰۱۹
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، 508 در نسل جدید با استایل آوانگارد و (برای یک سدان خانوادگی) آدرنالین‌سازی فرم گرفته که هم از نظر تناسبات، و هم از نظر فاکتور های کلیدی طراحی، یادآور کانسپت اگزالت است. همین مدرنتیه بصری را در کابین که در عین سادگی، شیک و آینده‌نگرانه طراحی شده هم شاهد هستیم و این حس، با لیست امکانات پیشرفته ایمنی و رفاهی که در بر دارنده سیستم دید در شب، تازه ترین نسل کابین مجازی پژو (نمایشگر 12.3 اینچ به جای نشانگر های آنالوگ پشت فرمان)، سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر 10 اینچ لمسی، ترمز اضطراری اتوماتیک، کروزکنترل تطبیق‌پذیر، همیار حفظ مسیر، نورپردازی اتوماتیک چراغ های جلو و سیستم تشخیص علایم جاده، بیشتر تقویت می شود. نورپردازی داخل کابین، ماساژور صندلی ها و امکان سفارش چرم، آلکانتار و تریم چوب واقعی نیز از دیگر مشخصه های کابین شیک و مدرن نسل جدید 508 هستند.
508 جدید اگرچه 60 میلیمتر طول بیشتری به نسبت نسل فعلی دارد و 20 میلیمتر هم عریض‌تر است، اما ارتفاع به میزان 80 میلیمتر و وزن، به میزان 70 کیلوگرم کاهش یافته است. برای پیشرانه گزینه های بنزینی و دیزل متنوعی معرفی شده؛ واحد بنزینی از نوع 1.6 توربو در دو سطح قدرت 177 و 217 اسب‌بخار است و گزینه های دیزل هم از نوع 1.5 و 2.0 لیتری با 128، 158 و 177 اسب‌بخار قدرت هستند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط