فونیکسریمکسبهتام

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خبر داد

ایران پنجمین کشور صاحب تکنولوژی سوخت رسانی سیار

افزایش سطح رفاه با اجرای طرح

عصر خودرو- قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با رونمایی از اپلیکیشن سوخت رسانی سیار ایران به جمع پنجمین کشور صاحب تکنولوژی سوخت رسانی سیار نی رسد که طی ان شاهد مزایایی از جمله کاهش ترافیک، کاهش مصرف سوخت، کاهش الودگی و افزایش سطح رفاه خواهیم بود.

ایران پنجمین کشور صاحب تکنولوژی سوخت رسانی سیار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از میزان، امیر وکیل زاده در مراسم افتتاح رسمی خودرو‌های سوخت رسان سیار و نرم افزار درخواست سوخت انلاین گفت:چندی پیش وزیر نفت در خصوص سوخت رسانی سیار استقبال کردند تا با این اتفاق سطح رفاه مردم در بخش سوخت رسانی افزایش یابد، پس از آن بود که بخش خصوصی پیش قدم شد و با همکاری دولتی‌ها توانستند این پروژه را تعریف و اجرا کنند.

    وی با اشاره به اینکه اجرای هر کار جدیدی در ابتدا با معضلات متعددی رو به رو است، تصریح کرد: بخش جایگاه سایر قدمت 15 ساله دارد که تجربه ان نیز به کمک این پروژه امده و نتیجه ان باعت رضابت ذی نفعان متعددی می‌شود.

    قائم مقام شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی پخش فراورده‌های نفتی در توضیح عملکرد این سوخت رسانی سیار گفت: درخواست سوخت از طریق اپلیکیشن صورت می‌گیرد، که از طریق این اپلیکیشن فاصله خودرو سوخت رسان تا خودرو متقاضی مشخص می‌شود، هزینه ان منطبق با قیمت مصوب بنزین است و فقط از خریدار هزینه حمل دریافت می‌شود.

    وکیل زاده افزود: خودرو‌های سوخت رسان سیار بنزین مورد نیاز خود را از نزدیک‌ترین جایگاه سوخت دریافت و در سطح شهر توزیع می‌کند که تحت این شرایط شاهد کاهش تردد خودرو، کاهش الودگی، کاهش ترافیک و کاهش اتلاف وقت را به دنبال دارد.

    وی در ادامه به برف ماه گذشته تهران اشاره و بیان کرد: تحت تاثیر برف ماه گذشته تعداد زیادی از خودرو‌ها در تامین سوخت مورد نیاز خود با مشکل رو به رو بودند و تعداد قابل توجهی از خودرو در مسیر مانده بودند که خودرو‌های سوخت رسان سیار به کمک امدند که این نشان از مزیت این خودرو‌ها در زمان بحران است.

    قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در پایان خاطر نشان کرد: طرح سوخت رسانی سیار ایده خوبی است که باعث شکل گیری رقابت سالم شده که در نهایت به بهبود کیفیت می‌انجامد.

      اپلیکیشن درخواست سوخت پیدو اولین اپلیکیشن سوخت رسانی سیار است که با بهره برداری از ان ایران به پنجمین کشور صاحب تکنولوژی سوخت رسانی سیار تبدیل شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو