فونیکسریمکسبهتام

محورهای "جلگه ــ چاه اسحاق و فنوج ــ رمشک" بازگشایی شد

عصر خودرو- فرمانده پلیس‌راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: محورهای "جلگه ــ چاه اسحاق و فنوج ــ رمشک " که بر اثر سیلاب و طغیان رودخانه‌ها مسدود شده بود، بازگشایی شد.

محورهای "جلگه ــ چاه اسحاق و فنوج ــ رمشک" بازگشایی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ یدالله ستوده در زاهدان اظهار داشت: محورهای "جلگه ــ چاه اسحاق و فنوج ــ رمشک" که بر اثر سیلاب و طغیان رودخانه‌های فصلی مسدود شده بود، امروز بازگشایی و تردد در آن‌ها به حالت عادی بازگشت.

    فرمانده پلیس‌راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: هنوز محورهای "چاهان به زرآباد"، "کوتیج به ذرتی"، "چاهنده به آپارنگ"، "آب‌انبار به زبرنگ" به‌سبب طغیان رودخانه‌ها و سیلابی بودن مسدود است و مردم به هیچ عنوان در مسیر محورهای مسدود تردد نکنند و تا بازگشایی مجدد محورها صبر کنند.

    به گزارش تسنیم اولین بارش‌های سنگین زمستانی در سیستان و بلوچستان که از یکشنبه‌شب گذشته آغاز شد موجب طغیان روخانه‌های جنوب استان و مسدود شدن 17 محور مواصلاتی شد که برخی از این محورها برای چند بار مسدود و بازگشایی شد و هم‌اکنون 4 مسیر مسدود است.

    به‌گفته مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان تاکنون 645 نفر در سیل آسیب‌دیده‌اند که هلال‌احمر به 582 نفر اسکان موقت داده و بین آن‌ها اقلام مورد نیاز را توزیع کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط