فونیکسریمکسبهتام

هم‌زمان با ایام نوروز صورت می‌گیرد؛

فعالیت ۱۷۰ دستگاه خودرو «امداد فنی» در جاده‌های لرستان

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از فعالیت ۱۷۰ دستگاه خودرو «امداد فنی» در جاده‌های این استان هم‌زمان با ایام نوروز خبر داد.

فعالیت ۱۷۰ دستگاه خودرو «امداد فنی» در جاده‌های لرستان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، عباس شرفی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در سخنانی بابیان اینکه قیمت بلیت وسایل حمل‌ونقل عمومی در ایام نوروز افزایش نخواهد یافت اظهار داشت: 170 دستگاه خودرو امداد فنی در سطح جاده‌های استان فعال خواهند بود.

    وی بابیان اینکه 42 دوربین ثابت و 72 دوربین سیار کنترل سرعت در سطح محورهای مواصلاتی لرستان نصب‌شده است عنوان کرد: دفترچه امداد و نجات جاده‌ای نیز بین مسافران و رانندگان وسایل نقلیه توزیع خواهد شد.

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان بابیان اینکه 250 دستگاه اتوبوس با عمر متوسط شش سال آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

    شرفی بابیان اینکه همچنین با اشاره به تأمین روشنایی محورهای مواصلاتی لرستان بیان داشت: همه نواقص موجود در این زمینه رفع شده است.

    وی با اشاره به ساماندهی ورودی شهر خرم‌آباد نیز گفت: عملیات اجرایی در این زمینه شروع‌شده و تا پایان اسفندماه مسیر ورودی شهر خرم‌آباد از سمت فرودگاه را ساماندهی خواهیم کرد.

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به خط‌کشی محورهای روستایی استان نیز گفت: ساماندهی گارد ریل‌ها، نصب علائم، ایجاد گشت‌های سیار و ... از دیگر اقدامات در دستور کار است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط