فونیکسریمکسبهتام

آخرین وضعیت پیش فروش بلیت اتوبوس‌های نوروزی

استقبال قابل توجه از مسیرهای بین‌المللی

عصر خودرو- در فاصله حدودا سه هفته‌ای به آغاز تعطیلات نوروزی بخش قابل توجهی از ظرفیت بلیت اتوبوس‌های بین‌شهری در مسیرهای پرتردد به فروش رسیده‌اند. هر چند تقریبا تمامی مسیرها هنوز ظرفیت خالی دارند.

استقبال قابل توجه از مسیرهای بین‌المللی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، ارزیابی‌ها از سامانه‌های اینترنتی فروش بلیت اتوبوس نشان می‌دهد بخش زیادی از ظرفیت بلیت اتوبوس‌هایی که در روزهای پایانی سال 96 حرکت می‌کنند، به پایان رسیده و شهرهای پرتقاضا مانند مشهد برای روزهای پایانی سال تقریبا هیچ ظرفیت فروش بلیتی ندارند.

    اما شهرهایی مانند اهواز، اصفهان، شیراز، بندرعباس، کرمانشاه، اردبیل، تبریز، ارومیه و زاهدان با وجود آنکه بسیاری از ظرفیت‌های موجود را تکمیل شده می‌بینند، اما هنوز برای تعدادی از اتوبوس‌ها امکان خرید بلیت باقی مانده است.

    نکته قابل توجه این است که بسیاری از مسافران نوروزی موضوع قیمت را به عنوان دغدغه اصلی خود لحاظ نکرده‌اند و در ابتدا بسیاری از اتوبوس‌ها که با امکانات VIP حرکت می‌کنند، با پر شدن ظرفیت مواجه هستند. از این رو قیمت چندان در این بازار تاثیرگذار نبوده و حتی اتوبوس‌هایی که نرخ قابل توجه بالا رفته‌ای نسبت به اتوبوس‌های معمولی دارند، در روزهای اول تمام ظرفیت خود را به فروش رسانده‌اند.

    نکته دیگری که در این بازار خود را نشان می‌دهد استقبال قابل توجه مسافران نوروزی از اتوبوس‌هایی است که در مسیرهای بین‌المللی حرکت می‌کنند. برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که در ایام نوروز اتوبوس‌هایی به مقاصد کشورهای ارمنستان و ترکیه از تهران برای روزهای مختلف حرکت می‌کنند که تقریبا ظرفیت تمامی این اتوبوس به طور کامل پر شده است.  نرخ بلیت این اتوبوس‌های بین‌المللی که از 180 هزار تومان آغاز شده و به 250 هزار تومان برای هر نفر می‌رسند، از سوی بسیاری از مسافران نرخی قابل استفاده دیده شده و از این رو تقریبا تمامی این اتوبوس‌های بین‌المللی از هم‌اکنون با ظرفیت کامل خود حرکت خواهند کرد.

    طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، نرخ بلیت اتوبوس در ایام نوروز امسال تغییر قابل توجهی در قیاس با گذشته نداشته است و هنوز بخش قابل توجهی از مسیرهای داخلی حتی با اتوبوس‌های VIP با قیمتی کمتر از 100 هزار تومان مسافران خود را جابه‌جا می‌کنند. نرخی که بسیار به قیمت بلیت قطارهای نوروزی نزدیک شده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو