فونیکسریمکسبهتام

در آستانه نوروز انجام می شود:

نظارت بر فعالیت شرکت های امدادخودرو در محورهای البرز

عصر خودرو- معاون فنی و نظارت اداره کل حمل و نقل جاده ای استان البرز از نظارت و کنترل بر فعالیت شرکت های امدادخودرو در محورهای استان خبر داد و گفت: این مهم در آستانه نوروز انجام می شود.

نظارت بر فعالیت شرکت های امدادخودرو در محورهای البرز
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، عادل منصور کیایی   اظهار کرد: حدود 50 خودروی امدادگر و 3 شرکت امدادخودروی مجاز تحت پوشش اداره کل راهداری به مسافران و امدادخواهان سطح راه های استان البرز با رعایت تعرفه های مصوب خدمات ارائه می دهند.

    وی با اعلام اینکه تعدادی افراد بدون اخذ مجوزهای لازم و در قالب خودروهای شخصی اقدام به فعالیت غیر مجاز به عنوان امداد خودرو می کنند، افزود: امداد خودرو ملزم به اخذ مجوز فعالیت  از اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای بوده و خودروهای امدادی نیز باید تحت پوشش شرکت های مجاز فعالیت کنند.

    معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با تاکید براینکه هموطنان در موقع نیاز به خدمات خودروهای امدادی به بغل نویسی خودروها، مدارک معتبر خودرو و راننده های آن  توجه داشته و از خدمات گیری از خودروهای فاقد مجوز خودداری کنند، افزود: یکی از مطمئن ترین راه های دریافت کمک در این مواقع استفاده از برنامه سامانه 141 است که افراد با نصب این برنامه بر روی گوشی تلفن همراه خود می توانند به مراکز و خودروهای معتبر امدادی دسترسی داشته باشند.

    وی خاطرنشان کرد: باتوجه به گزارشات و اخبار واصله مبنی بر مشکلات مربوط به نحوه امداد رسانی در محور کرج –کندوان، متاسفانه به رغم تلاش های مسئولین محلی و این اداره کل، فعالیت اغلب امدادگران خودرویی در مسیر یاد شده به صورت غیر مجاز بوده که جهت رفع نگرانی هموطنان عزیز و با تلاش و پیگیری های این اداره کل و سایر دستگاه های نظارتی به ویژه دادستانی کرج ساماندهی خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط