فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان :

ظرفیت لازم به منظور احداث کارخانه خودرو سازی در خوزستان وجود دارد

عصر خودرو- مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان با اشاره به رتبه دوم استان در زمینه خرید خودروی داخلی گفت: ظرفیت لازم به منظور احداث کارخانه خودرو سازی در خوزستان وجود دارد.

ظرفیت لازم به منظور احداث کارخانه خودرو سازی در خوزستان وجود دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، رحیم جلیلی  عنوان کرد: سیزدهمین نمایشگاه خودرو از روز یکشنبه 6 اسفند ماه تا روز  پنجشنبه 10 اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز فعال است. خوشبختانه این نمایشگاه در اولین روز فعالیت خود با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد.

    وی افزود: استقبال شرکت های خودرو ساز داخلی همچون؛ ایران خودرو، سایپا و سایر تولید کننگان داخلی به نسبت سال گذشته مناسب تر بوده و طی صحبت های به عمل آمده با دو شرکت ایران خودرو و سایپا قرار است، شرایط ویژه ای برای فروش محصولات این شرکت ها در این استان خوزستان در نظر گرفته شود.

    جلیلی با بیان اینکه از چهار استان تهران، اصفهان، خوزستان و آذربایجان غربی در این دوره از نمایشگاه شرکت کردند، گفت: در همین راستا فضایی بالغ بر پنج هزار متر مربع برای استقرار غرفه ها در نظر گرفته شد. همچنین نمایندگی پنج کشور خودروساز؛ آلمان، ژاپن، فرانسه، ایتالیا و چین نیز در این نمایشگاه حضور دارند.  

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان تصریح کرد: خوزستان پس از استان تهران رتبه دوم خرید خودروهای داخلی را از آن خود کرده و چنین ظرفیتی در استان ضرورت فعالیت یک شرکت تولید کننده خودرو در این منطقه نشان می دهد.

    وی اظهار کرد: در همین راستا لازم است تولید خودرو در این استان صورت بگیرد. نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان اقتصادی استان باید این موضوع را با جدیت فراوان پیگیری کنند.

    به گزارش خبرنگار  مهر، سیزدهمین نمایشگاه خودرو خوزستان در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز از هفتم تا 10 اسفندماه از ساعت 15 تا 22 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط