فونیکسریمکسبهتام

"جی آی اس پی" نشان دو ستاره برای رضایتمندی مشتری دریافت کرد

عصر خودرو- گروهGISP از مجموعه های موفق در زمینه تامین قطعات خودرو در سالهای گذشته با اتکا به تامین قطعات از شرکت های تولید کننده قطعات خط تولید خودروسازی ها و به نام کشور و با ارائه خدمات مناسب در این حوزه توانست نشان دوستاره رضایتمندی مشتری را از اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری دریافت کند.

"جی آی اس پی" نشان دو ستاره برای رضایتمندی مشتری دریافت کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، جلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور جمعی از مدیران اجرایی کشور، کارآفرینان برتر، صاحب نظران حوزه مشتری مداری و شرکت های برتر کشور در این حوزه، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در مورخ 30/11/96 با هدف اشاعه فرهنگ مشتری مداری و سپاس و قدردانی از شرکت های برتر برگزار شده است.

    یکی از بارزترین وجه تمایز این همایش ارزیابی دقیق و کارشناسی این اجلاس جهت بررسی و ارایه نشان رضایتمندی مشتری در سه سطح ،سه ستاره، دو ستاره و یک ستاره به شرکت های منتخب بود که خود گواه  دقت و اهمیت این اجلاس در کشور است. مشتری مداری و رضایتمندی مشتریان واهمیت دادن به حقوق مصرف کننده به عنوان اصلی ترین عضو هر زنجیره کسب و کاراست.از این رو شرکت GISP موفق به دریافت نشان دو ستاره رضایتمندی مشتریان از این اجلاس شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط