فونیکسریمکسبهتام

تصادف عجیب کامیونت با چند خودرو در سعادت‌آباد

عصر خودرو- سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: چند خودرو، دیوار یک منزل و یک اصله درخت بر اثر تصادف خودروی کامیونت در سعادت‌آباد خسارت دیدند.

تصادف عجیب کامیونت با چند خودرو در سعادت‌آباد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سید جلال ملکی با اعلام خبر تصادف خودروی کامیونت با چند خودرو در سعادت‌آباد درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 5:48 صبح امروز حادثه تصادف در سعادت‌آباد، بالاتر از میدان بهرود، خیابان 33 به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 58 آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و در مدت زمان دو دقیقه به محل رسیدند.

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه کامیونت یخچال‌دار متعلق به یکی از کارخانه‌های صنعتی در شرایطی که پارک شده و متوقف بود به دلایل نامعلومی که تحت بررسی است به یک‌باره رها شده، خودرو حرکت کرده و پس از برخود با سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه نیسان، یک دستگاه پژو 206 و یک دستگاه سمند وارد خیابان روبه‌رویی شده و در نهایت با یک اصله درخت و دیوار منزل دو طبقه برخورد کرده و در محل متوقف شده است.

    وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه داخل خودروها کسی نبود و این حادثه مصدوم نداشت، البته خسارتهایی به تمامی خودروها، منزل دوطبقه و درخت وارد شده بود، آتش‌نشانان محل را ایمن‌سازی کردند و اکنون با استفاده از یک دستگاه جرثقیل در حال انتقال کامیونت به محل امن هستند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط