فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان:

ثبت ۲۱۵ مورد عبور از چراغ قرمز

شهروندان در رانندگی دقت کنند

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور گیلان ازثبت ۲۱۵ مورد عبور از چراغ قرمز طی چند ساعت ابتدایی افتتاح مرکز کنترل ترافیک خبرداد و گفت: با توجه به رصد همه تخلفات از سوی این دروبین ها شهروندان دقت بیشتری کنند.

ثبت ۲۱۵ مورد عبور از چراغ قرمز
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ محمدرضا محمدی ظهر پنج شنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از مرکز کنترل ترافیک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با افتتاح این مرکز در راهور گیلان همه دوربین های نصب شده در سطح شهر اعم ثبت تخلفات و دوربین های نظارتی به صورت تجمیعی توسط این مرکز رصد می شود.

    وی با بیان اینکه در این مرکز در حال حاضر بیش از همه بر روی تخلفات تمرکز و اعمال قانون صورت می گیرد، افزود: البته فعالیت این مرکز تا 20 روز آینده تنها رصد تخلفات است و بعداز اطلاع رسانی به شهروندان در پایان مدت فوق اعمال قانون نیز در صورت بروز تخلف انجام می شود.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان در ادامه خاطرنشان کرد: عبور از چراغ قرمز، سرعت غیرمجاز، تجاوز به گذرگاه عابر پیاده و همچنین ورود به محدوده طرح ترافیک از جمله تخلفاتی است که توسط این دوربین ها رصد و اعمال قانون می شود.

    وی همچنین با بیان اینکه از صبح امروز تاکنون بیش از 215 مورد تخلف عبور از چراغ قرمز توسط این مرکز رصد و ثبت شده است، تصریح کرد: این موضوع نشان می دهد که شهروندان گرامی بیان از این به بعد بیش از گذشته در رانندگی دقت کرده و از هرگونه تخلفی خودداری کنند.

    سرهنگ محمدی با اشاره به جریمه 200 هزار تومانی و همچنین نمره منفی برای عبور از چراغ قرمز، افزود: شعاع دید این دوربین ها بسیار وسیع بوده و همچنین از دقت بالایی برخوردار است به همین منظور شهروندان در تردد با خودروها دقت بیشتری کنند.

    وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا از خودروهای مکانیزه نیز در سطح شهر استفاده کنیم، گفت: مقدمات این کار انجام شده و امیدورایم به زودی شاهد بهره گیری از این فناوری نیز باشیم.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان تأکید کرد: با توجه به تردد خودروها شهروندان و مسافران در کلان شهر رشت استفاده از تجهیزات و زیرساخت های مناسب هستیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو