فونیکسریمکسبهتام

مدیر فروش و بازاریابی خاورمیانه میتسوبیشی:

اوتلندر PHEV موفق ترین خودروی پلاگین هایبرید بازار اروپا در سال ۲۰۱۷ بوده است

عصر خودرو- مدیر فروش و بازاریابی میتسوبیشی موتورز در خاورمیانه در مراسم رونمایی اوتلندر پلاگین هایبرید گفت: اوتلندر PHEV موفق ترین خودروی پلاگین هایبرید بازار اروپا در سال ۲۰۱۷ بوده است.

اوتلندر PHEV موفق ترین خودروی پلاگین هایبرید بازار اروپا در سال ۲۰۱۷ بوده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، وی در این مراسم گفت: به طور کلی سه گروه برقی، هایبرید ساده و پلاگین هایبرید داریم. بهترین کارایی زیست محیطی به مدل هالی الکتریکی اختصاص داشته و عملکرد این خودروها نیز در سطح بسیار مطلوبی قرار داد؛ گرچه از نظر مسافت قابل پیمایش دچار ضعف هستند. در همین راستا شرکت میتسوبیشی از فناوری PHEV یا پلاگین هایبرید استفاده کرده تا بتواند بخشی از نقایص فناوری الکتریسیته را برطرف سازد. از طرفی، تلفیق این فناوری در کالبد مدل های شاسی بلند موجب شده کارایی بالا و آلایندگی پایین با کاربردی بودن ترکیب شود.
    وی در ادامه اظهار داشت: اوتلندر PHEV علی رغم آلایندگی کمتر، راحت و کاربردی بوده و از نظر عملکرد تفاوتی با نسخه بنزینی ندارد. این خودرو دو موتور برقی در جلو و عقب دارد که همراه با پیشرانه بنزینی عمل می کنند. مجموعه باتری نیز زیر بدنه قرار گرفته است. همچنین سه حالت رانندگی شامل تمام برقی با آلایندگی صفر، هایبرید سری شامل فعالیت پیشرانه بنزینی به عنوان ژنراتور موتورهای برقی و هایبرید موازی شامل همکاری همزمان پیشرانه بنزینی و موتورهای برقی برای حرکت خودرو در اوتلندر پلاگین هایبرید به چشم می خورد.
    مدیر بازاریابی خاورمیانه کمپانی میتسوبیشی افزود: یکی از ویژگی های خاص این خودرو شتابگیری نرم و بی صدای آن است که برخی مجلات انگلیسی آن را به فرشی جادویی تشبیه کرده اند. دیگر ویژگی جالب توجه آن، کابین ساکت و آرام آن است که در نظرسنجی های انجام شده از مشتریان نیز به اثبات رسیده است. این خودرو می تواند انتخابی مناسب و اقتصادی برای رفت و آمدهای روزمره و سفرهای آخر هفته خانواده ها باشد. به عنوان مثال فردی در کشور هلند، با باک بنزین پر و باتری های شارژ شده توانسته مسافتی 830 کیلومتری را تا کشور سوییس بپیماید و کاربردی بودن این خودرو و این فناوری را به اثبات عملی برساند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو