فونیکسریمکسبهتام

راننده ۱۶ ساله باعث مرگ نوجوان ۱۵ ساله شد!

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان نائین از واژگونی یک دستگاه سواری پیکان و فوت نوجوانی ۱۵ ساله و مجروح شدن دو نوجوان ۱۶ ساله خبر داد.

راننده ۱۶ ساله باعث مرگ نوجوان ۱۵ ساله شد!
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ صادق کاظم زاد گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان نائین از واژگونی یک دستگاه سواری پیکان مطلع و به محل اعزام شدند و مشخص شد در این حادثه رانندگی، راننده 16 ساله یک سواری پیکان به علت تخطی از سرعت مطمئنه کنترل را از دست داده و موجب واژگون شدن خودرو شده است.

    وی ادامه داد: متاسفانه در این سانحه سرنشین 15 ساله خودرو فوت کرده، راننده و دیگر سرنشین خودرو که هر دو 16 ساله بودند به شدت مجروح شدند. والدین باید بر فرزندان خود نظارت داشته باشند و تحت هیچ شرایطی وسیله نقلیه خود را در اختیار فرزندانی که به سن قانونی نرسیده اند و گواهینامه متناسب با آن وسیله نقلیه را ندارند قرار ندهید تا شاهد وقوع حوادث تلخ رانندگی نباشیم.

    کما، نتیجه مقاومت مال باخته کلاه برداران دیوار و شیپور

    با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان دو سارق که با مراجعه به برنامه دیوار و شیپور افرادی که قصد فروش خودرو داشتند را شناسایی و اقدام به سرقت خودروی آنان می کردند شناسایی و دستگیر شدند.

    ستار خسروی- رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی شکایت تعدادی از همشهریان مبنی بر سرقت خودروی آنها توسط دو فرد ناشناس، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و با انجام تحقیقات مشخص شد سارقان با مراجعه به برنامه دیوار و شیپور افرادی که قصد فروش خودرو خود را دارند شناسایی و با آنها تماس گرفته و بعد از اینکه محلی برای ملاقات تعیین می کردند  به بهانه بررسی خودرو سوار آن شده و در یک فرصت مناسب خودرو را سرقت می کردند.

    خسروی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان با انجام اقدامات تخصصی موفق به شناسایی یکی از سارقان شدند و با هماهنگی قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند. دیگر سارق نیز در یکی از شهرستان های شرق استان شناسایی و در حالی که با خودرو سرقتی قصد فرار داشت توسط کارآگاهان غافلگیر و دستگیر شد.

    رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در یکی از این سرقت ها مالک خودرو برای اینکه مانع از سرقت شود در خودرو را رها نکرده بود که به زمین خورده و در حال حاضر در کما بسر می برد، در تحقیقات انجام گرفته سارقان به سه مورد سرقت خودرو در شهر اصفهان اعتراف کردند. اگر قصد فروش خودرو یا هر وسیله دیگری را از طریق این سایت ها دارید باید محل ملاقات را خودتان تعیین کنید، در محل ملاقات به تنهایی حاضر نشوید، اگر خریدار قصد بررسی وسیله را دارد کنار آن فرد داخل خودرو بنشینید و از تحویل مدارک خودرو به آنها خودداری کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو