فونیکسریمکسبهتام

بهار جیلی در ایران

عصر خودرو- در روزهایی که بازار خودرو همچنان در سرمای زمستانی به سر می برد ،نشان تجاری جیلی با شریک تولیدی وتجاری خود یعنی شرکت خودرو سازان بم ، روزهای خوبی را سپری میکند . شرکت خودرو سازان بم که یکی از مجموعه های تولیدی گروه صنعتی کرمان خودرو بوده واز سال ۱۳۹۶ تولید وعرضه یکی از اقتصادی ترین و با کیفیت ترین خودرو های بازار را با همکاری شرکت جیلی در ایران آغاز کرده است، توانست که در مدت زمان کوتاهی تقاضای بازار خودرو های محدوده ۵۰ میلیون را تحت تاثیر خود قراردهد.

بهار جیلی در ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، خودرو جیلی جی سی 6 که یکی از پر طرفدارترین خودرو های با کیفیت در بازه خودرو های اقتصادی در بازارهایی چون چین ، روسیه وخاور میانه میباشد وتا کنون تعدادی قریب به 650 هزار دستگاه فروخته شده است ، بخوبی نشان دهنده دانش وتکنولوژی گران قیمت اروپایی و حتی ژاپنی بکار رفته در این خودرو میباشد. شرکت جیلی هلدینگ با تغییر رویه استراتژیک که از سال 2012 در مجموعه خود ایجاد کرد وبا خرید سهام شرکتهای تراز اولی مانند ولوو ، نسلی از خودرو ها را آفریده است که در سال 2017 با ثبت رکورد فروش یک میلیون ودویست هزار دستگاه در بازار گسترده چین ، خود را بعنوان یک شرکت کاملا متمایز مطرح نموده است.
    شرکت خودرو سازان بم نیز که سابقه همکاری با شرکت های بزرگ همچون فولکس واگن آلمان  را در کارنامه خود دارد ، اینبار نیز با انتخابی صحیح افق گسترده ایی را در بازار خودرو بوجود خواهد آورد. در حال حاضر با واقعیاتی که اقتصاد ایران وبازارهای آن را تحت تاثیر قرار داده  وبا همگرایی با سیاستهای دولت با محوریت تولید وتوسعه آن ؛ توانسته است که بمناسبت ایام جشنهای انقلاب ، خط بدنه سازی پیشرفته خود را در مجموعه تولیدی انحصاری و اختصاصی خود در مجموعه اقتصادی ارگ جدید راه اندازی نماید . این خط که ظرفیتی معادل 150 دستگاه را در روز خواهد داشت ، تولید خودرو های سواری جیلی را در بازار ایران عهده دار خواهد بود. با این اوصاف میتوان انتظار داشت که شرکت جیلی بهار چینی خود را درایران با بهره گیری از ظرفیت تولیدی شرکت خودرو سازان بم شکوفا نماید.
    با توجه به این رویداد شرکت خودرو سازان بم نیز ، بزودی پیش فروش محصول جدید جیلی را از طریق شبکه گسترده ومطمئن خود در سرتاسر کشور آغاز خواهد کرد ومشتریان جویای کیفیت ، زیبایی وقیمت وشرایط مناسب فروش را به مقصود خواهد رساند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو