فونیکسریمکسبهتام

رویترز خبر داد:

کاندیدای جانشینی کارلوس گون در رنو مشخص شد

عصر خودرو- استیفان مولر رئیس اجرائی رنو بزودی این شرکت را ترک می کند و به احتمال بسیار قوی راه را برای نامزدی رقیب خود، تیری بولر باز خواهد کرد تا بر جایگاه دومین مقام این شرکت بنشیند و جانشین احتمالی مدیر عامل اجرائی یعنی کارلوس گون ، محسوب شود.

کاندیدای جانشینی کارلوس گون در رنو مشخص شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از رویترز، بولر که در حال حاضر مدیر بخش رقابتی این کمپانی است ، اخیرا بطور پیاپی در حال تکاپو و رقابت برای پیشی گرفتن از سمت مولر بوده است و در نهایت به گزارش یک منبع خبری از سوی کمپانی نامبرده،مدیر اجرائی کمپانی ب ام و با این جایگزینی موافقت نموده است.

    فردریک تکسیر سخنگوی رنو ،اعلام کرده که استیفان مولر تاکنون عملا کمپانی را ترک نکرده است و در جواب این پرسش که آیا مقصد و سمت بعدی مولر مشخص شده است، سکوت کرد و پاسخ روشنی را ابراز ننمود.

    این دو چهره آلمانی الاصل (مولر و بولر) هر دو در سال 2012 به رنو ملحق شدند.

     انتظار میرفت گون 63 ساله زودتر از اینها مدیریت اجرایی را به اشخاص دیگری بسپارد و خود در اتحادیه رنو، نیسان و میتسوبیشی، نقش و منصب جدیدی در دست بگیرد.

    بنابر اطلاعات منابع خبری، این طرح به دلیل اختلافات با دولت فرانسه که در این روند جدید اتحادیه سهامدار اصلی رنو است، به نتیجه نرسیده است. در حال حاضر رنو 43.4 درصد از کمپانی نیسان را در دست دارد و در نهایت 34 درصد سهام میتسوبیشی را در کنترل می گیرد.

    کمپانی رنو درصدد است تا انتخاب مجدد گون را در مجمع سهامدارن سال آینده در ماه ژوئن اعلام کند.دولت هنوز با رنو در مورد رویکرد اتحادیه و همچنین ارتقاء بولر برای سمت جدیدش جهت مدیریت اجرائی، به توافق کامل نرسیده است. هر دو طرف در پی اجتناب از تکرار واقعه تلخ 2015 هستند که به افزایش سهام رنو در جهت جذب رای سهامداران ، منتهی شد. انتظار می رود که اعلام رسمی سمت گون در روز پس از مجمع  وضعیت سالانه رنو، که در پانزدهم فوریه می باشد، صورت گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو