فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران:

عمر هر کاتالیست ۵ سال یا ۱۲۰ هزار کیلومتر خواهد بود

عصر خودرو- مهندس مونسان، مدیرعامل گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران (یاپکو) ظهر امروز در جریان مراسم آغاز به کار خط تولید کاتالیست یورو۵ گفت: عمر هریک از این کاتالیست ها ۵ سال یا ۱۲۰ هزار کیلومتر است

عمر هر کاتالیست ۵ سال یا ۱۲۰ هزار کیلومتر خواهد بود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مونسان در سخنانی اظهار داشت: شرکت اگزوز خودرو خراسان که در زمینه تولید سامانه اگزوز خودرو فعالیت می کرد، بومی سازی محصولاتش را از سال 1394 کلید زد. هم اکنون نیز شرکت مبدل خودرو پاک به عنوان یکی از زیرمجموعه های مهم گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران، با همکاری شرکت فنلاندی دینکس اکو کت، اقدام به راه اندازی خط تولید و بومی سازی دانش تولید کاتالیست یورو5 کرده است.
    وی ادامه داد: آغاز تولید داخلی این کاتالیست ها بیش از 80 شغل مستقیم ایجاد کرده و عمر هریک از آن ها 5 سال یا 120 هزار کیلومتر خواهد بود.
    مونسان در ادامه با اشاره به این که در حال حاضر آلودگی هوا به یکی از معضلات اساسی کشور بدل گردیده، اظهار داشت: فناوری لازم برای تولید کاتالیست یورو5 به طور کامل بومی سازی شده و کاملاً در دسترس قرار دارد. در این راستا از وزارت صنعت، معدن و تجارت تقاضا داریم با اجباری کردن تعویض کاتالیست خودروها و استفاده از نمونه یورو5 تولید داخل، گامی در جهت گسترش این محصول در بازار کشور و بهبود وضعیت هوای شهرها بردارند.
    وی افزود: همواره با اهتمام گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت های همکار و زیر مجموعه آن گام های مؤثری در جهت افزایش سطح استاندارد و کیفیت نهایی محصولات صنعت قطعه سازی کشور برمیداریم و در این زمینه باید فرهنگ سازی بسیار بیشتری در جهت ترویج استفاده از کالای تولید داخل صورت گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط