فونیکسریمکسبهتام

آخرین وضعیت راه‌های کشور اعلام شد

ترافیک نیمه سنگین در ۲ آزادراه + محورهای مسدود

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-قزوین و آزادراه تهران-کرج خبر داد.

ترافیک نیمه سنگین در ۲ آزادراه + محورهای مسدود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ،  سرهنگ نادر رحمانی  اظهار کرد: در شرایط حاضر شاهد بارش باران در شرق استان مازندران هستیم.

    وی اظهار کرد: در حال حاضر در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین (از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج (محدوده پل فردیس تا پل کلاک) ترافیک نیمه سنگین است.

    به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

    سرهنگ رحمانی در ادامه به محورهای مسدود کشور نیز اشاره و اظهار کرد: محور اولنگ –شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور دیزین-شمشک در استان‌های تهران و البرز و محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان مسدود هستند.

    وی ادامه داد: محور یاسوج-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت بارش برف مسدود است و محور جایگزین یاسوج-سمیرم-پادنا است. همچنین در استان‌های اردبیل و گیلان محور پونل -خلخال به علت بارش شدید برف و عدم ایمنی کافی جاده مسدود است. افزون بر اینها، در استان‌های قزوین و رشت باند جنوبی آزادراه قزوین-رشت به علت ریل‌گذاری مسدود است و مسیر جایگذین محور قدیم قزوین-رشت انتخاب شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط