فونیکسریمکسبهتام

کیا موتورز از فروش جهانی ۲۰۵.۱۲۶ دستگاه خودرو در ماه ژانویه خبر داد

عصر خودرو- بنابر اعلام شرکت کیاموتورز، فروش جهانی خودروهای سواری و تجاری این شرکت در ماه ژانویه ۲۰۱۸ در مجموع ۲۰۵.۱۲۶ دستگاه خودرو بوده، که نسبت به سال ۲۰۱۷، ۵.۲ درصد افزایش یافته است.

کیا موتورز از فروش جهانی ۲۰۵.۱۲۶ دستگاه خودرو در ماه ژانویه خبر داد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از اطلس خودرو، فروش ماه ژانویه کره در مجموع 39.105 دستگاه خودرو است، که نسبت به سال گذشته در همین ماه 11.7درصد افزایش داشته است. که عمده فروش آن به خودرو Ray که در اواخر دسامبر معرفی شده است می رسد.

    فروش بازارهای بین الملی 166.021 دستگاه خودرو و با افزایش 3.8 درصد اعلام شده است، که خودرو های ریو (در بازار کره به نام 'Pride' معروف است)، پیکانتو (در بازار کره به نام 'Morning' معروف است) و همچنین خودروهای تازه معرفی شده استینگر و استونیک از خودروهای موثر در افزایش فروش بوده است.

    شاسی بلند سایز متوسط اسپورتیج با 35.583 دستگاه، پر فروش ترین مدل کیا در ماه ژانویه سال 2018 در بازارهای بین المللی بوده است. خودرو سایز کوچک ریو که در بازار کره به نام پراید نیز شناخته می شود با فروشی معادل 29.811 دستگاه خودرو در جایگاه دوم و پس از آن خودرو سواری کیا سراتو که در برخی از بازارها به نام Forte یا K3 نیز شناخته می شود با فروشی معادل 24.658 دستگاه خودرو در جایگاه بعدی قرار گرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم