فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۲۰۹۳»

وزیر نفت ضمن رد سهمیه بندی سوخت عنوان کرد: الزام توزیع حامل های انرژی از طریق کارت سوخت

عصر خودرو- وزیر نفت گفت: قرارداد صادرات نفت ایران به روسیه در حال اجراست که بر اساس آن ماهیانه سه میلیون بشکه نفت به روسیه صادر می شود.

وزیر نفت ضمن رد سهمیه بندی سوخت عنوان کرد: الزام توزیع حامل های انرژی از طریق کارت سوخت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،بیژن زنگنه این سخنان را امروز (یکشنبه) در نشست خبری  اعلام کرد و افزود: پول صادارت نفت به روسیه نیز به شکل یورو دریافت می شود.

    وی همچنین درباره فراخوان وزارت نفت از مالکان خودرو برای دریافت کارت سوخت و احتمال سهمیه بندی مجدد بنزین، اظهار داشت: بحث سهمیه بندی سوخت مطرح نیست، بلکه مساله اجرای قانون است که باید سوخت از طریق کارت سوخت توزیع شود.
    وزیر نفت یادآور شد: ما احتمالا سهمیه کارت سوخت گیری جایگاه داران را محدود می کنیم، به همین خاطر اعلام کردیم تا مالکان خودروها کارت سوخت تهیه کنند.
    زنگنه درباره صادرات نفت ایران به روسیه نیز گفت: قرارداد صادرات نفت ایران به روسیه در حال اجراست که بر اساس آن ماهیانه سه میلیون بشکه نفت به روسیه صادر می شود.
      نمایندگان مجلس شورای اسلامی استفاده از کارت هوشمند سوخت در جایگاه‌های عرضه بنزین و گازوئیل را اردیبهشت ماه امسال با تصویب کلیات و جزئیات طرح اصلاح ماده 1 قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت الزامی کردند.
    شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی چندی پیش اعلام کرد که مالکان خودروهای فاقد کارت سوخت برای جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل در زمان سوخت گیری، اقدام به تهیه کارت سوخت کنند.
    بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، تحویل سوخت به خودروها فقط با ارایه کارت سوخت انجام می شود و استفاده از کارت سوخت جایگاه داران منوط به موارد استثنایی است، بنابراین مالکان فاقد کارت سوخت برای اخذ این کارت باید به دفاتر پلیس بعلاوه 10 مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط