فونیکسریمکسبهتام

قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو:

مشتری مداری سرفصل اهداف مهم ایران خودرو است

عصر خودرو- قائم مقام ارشد ایران خودرو ارتقای رضایت مشتریان و مشتری مداری را یکی از اهداف اصلی گروه صنعتی ایران خودرو عنوان کرد.

مشتری مداری سرفصل اهداف مهم ایران خودرو است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس، گردهمایی مسئولان امور مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با حضور عباس ملکی طهرانی، قائم مقام ارشد مدیرعامل، اشکان فربد مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو و جمعی از مسئولان دفاتر منطقه ای استان ها در راستای ارتباط با مشتریان و تعامل دو سویه با آنها برگزار شد.


    قائم مقام ارشد ایران خودرو ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مناسب امور مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، مشتری مداری و دستیابی به رضایت مشتریان را یکی از اهداف مهم ایران خودرو خواند.

    وی افزود: رسالت امروز ما جذب مشتریان جدید و نگهداری مشتریان قدیمی است و این موضوع در سایه تغییر راهکارهای و اتخاذ رویکردهای جدید در سیستم ارتباط با مشتری میسر خواهد شد.

    ملکی طهرانی با بیان این موضوع که شناسایی و ارزیابی، جذب، توسعه و بازگشت مشتریان مهم ترین هدف ارتباط با مشتری است اظهار کرد: استاندارد سازی و تسهیل درگاه های ارتباط با مشتری می تواند مانع از  سردرگمی و سرگردانی مشتریان در این فرآیند شود.

    وی افزود: توسعه سیستم یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتریان می تواند وقت و سرمایه مشتریان را حفظ کند و همچنین تصویر شفاف تری از ایران خودرو را در میان افکار عمومی و جامعه و سایر نهادهای مختلف ایجاد کند.

    اشکان فربد مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران نیز در این نشست اظهار کرد: مهم ترین رسالت این شرکت پیگیری جدی و عمیق رضایت مشتریان است و تشکیل کارگروه های تخصصی به منظور رسیدگی به مشکلات مشتریان را در دستور کار خود قرار داده است.

    وی هدف از برگزاری چنین جلساتی را افزایش سطح تعاملات و همکاری بین مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو با مشتریان دانست و در ادامه از مسئولان درخواست کرد تا در جهت تسریع فرآیندهای مربوط به مشتریان به منظور حفظ و  تعامل بیشتر با آنها نهایت تلاش خود را به عمل آورند.

    مدیرارتباط بامشتریان  گروه صنعتی ایران خودرو در پایان گفت: مسئولان امور مشتریان در دفاتر منطقه ای استان ها می توانند از طریق نیازسنجی و شناخت مشتریان در هر استان، ایران خودرو را در مسیر تعالی و پیشرفت حمایت کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو