فونیکسریمکسبهتام

با فروش جهانی ۱۰.۶ میلیون خودروهای سواری و سبک تجاری

رنو-نیسان-میتسوبیشی خودروساز اول دنیا شد

عصر خودرو- در سال ۲۰۱۷، فروش مشترک اتحاد رنو، نیسان و میتسوبیشی موتورز با افزایش %۶.۵ به بیش از ۱۰.۶ میلیون دستگاه رسیده است. در همین مدت در فروش خودروهای برقی اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی همچنان مقام نخست را از آن خود کرد.

رنو-نیسان-میتسوبیشی خودروساز اول دنیا شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، پاریس/ یوکوهاما/ توکیو (30 ژانویه 2018)- رنو-نیسان-میتسوبیشی، اتحاد خودروسازی شماره یک دنیا، امروز طی بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که در سال 2017 تعداد 10.6 میلیون دستگاه توسط شرکت های زیرمجموعه آن به فروش رسیده است.
    این افزایش 6.5 درصدی فروش به دنبال افزایش تقاضای روزافزون برای خودروهای شاسی بلند، خودروهای سبک تجاری و همچنین خودروهای تمام برقی با آلایندگی صفر بوده است.
    کارلوس گون، مدیر عامل و ریاست هیئت مدیره رنو-نیسان-میتسوبیشی، در این خصوص گفت:"با فروش بیش از 10.6 میلیون خودرو سواری و LCV (خودروهای سبک تجاری) در 2017، رنو-نیسان-میتسوبیشی تبدیل خودروساز شماره یک در دنیا شده است. چنین تکاملی نشانگر تنوع محصولات ما، حضور ما در بازار جهانی و به روز رسانی محصولات ما به توجه به نیاز مشتری است."
    در سال 2017، شرکت های زیرمجموعه اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی، برندهای رنو، نیسان، میتسوبیشی موتورز، داچیا، رنو سامسونگ موتورز، آلپاین (Alpine)، لادا (Lada)، اینفینیتی (Infiniti)، ونوشا (Venucia) و داتسون (Datsun) را در 200 کشور عرضه کردند.
    در سال گذشته میلادی فروش گروه خودروسازی رنو با رشد 8.5 درصدی، به بیش از 3.7 میلیون دستگاه رسید که رکورد جدیدی برای رنو، برترین برند فرانسوی جهان و دومین برند اروپا، به شمار می رود.
    ایران با فروش 162.079 خودرو جایگاه هشتم از 10 بازار برتر گروه خودروسازی رنو را کسب کرده است.
    اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی در برنامه استراتژیک خود برای سال 2022 پیش بینی کرده است که هم افزایی سالیانه این سه گروه خودروسازی به بیش از 10 میلیارد یورو خواهد رسید. علاوه بر این، 12 خودرو برقی آلایندگی صفر و 40 خودرو با تکنولوژی خودران زیر پرچم این اتحاد روانه بازار خواهد شد. پیش بینی می شود معرفی مدل ها و تکنولوژی های جدید فروش مشترک سالانه رنو-نیسان-میتسوبیشی را به بیش از 14 میلیون واحد برساند. انتظار می رود تا پایان سال 2022 درآمدی این اتحاد خودروسازی به 240 میلیارد دلار برسد.
    درباره رنو-نیسان-میتسوبیشی:
    اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی بزرگترین اتحاد خودروسازی در جهان است. این اتحادیه طولانی ترین و سازنده ترین مشارکت بین فرهنگی در صنعت خودرو را رقم زده است.در 2017 این سه شرکت بیش از 10.6 میلیون خودرو در 200 کشور به فروش رساندند. شرکت های عضو این اتحاد تمرکز خود را بر هم کاری و هم افزایی برای به حداکثر رساندن مزیت رقابتی گذاشته اند. این شرکت ها با گروه های خودروسازی دیگر، شامل دایملر آلمانی و دانگ فنگ چینی، مشارکتی استراتژیک برقرار می کنند. این اتحاد استراتژیک در عرضه خودروهای برقی و همچنین ارائه خودروهای ارزان در جهان مقام اول را دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو