فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل آپکو خبرداد :

توسعه بازار محصولات آپشنال ایران خودرو

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران‌خودرو (آپکو) تولید قطعات با کیفیت و استاندارد را مهم ترین راه توسعه بازار محصولات آپشنال دانست و گفت: تامین نیاز و تقاضای مشتریان یکی از اهداف و اولویت های مهم ایران خودرو در بازار داخلی و کشورهای صادراتی است.

توسعه بازار محصولات آپشنال ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس ، کیوان وزیری در حاشیه گردهمایی تندرسواران گفت: آپکو با استفاده از سیستم مهندسی و تخصصی تلاش می کند با ارایه قطعات آپشن با کیفیت مطلوب رضایت مشتریان ایران خودرو را افزایش دهد.

    وی با اشاره به نصب قطعات نامرغوب توسط دلالان و سودجویان بر خودروها و تاکید بر استفاده از اقلام ایمن و استاندارد آپکو گفت: سالانه در آمد بسیاری نصیب دلالان می شود که به زودی با برنامه ریزی های انجام شده توسط آپکو و استفاده از تیم مهندسی خبره در کنار شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو و معاونت بازاریابی و فروش این شرکت مانع از خروج این سرمایه از گروه صنعتی ایران خودرو خواهیم شد.

    وزیری درباره صادرات قطعات آپشن به بازارهای هدف ایران خودرو گفت: امسال با صادرات قطعات الکترونیکی و مکانیکی آپشن به اسکندریه عراق برای تجهیز سه هزار خودرو و همکاری با پلیس ارمنستان در خصوص نصب سامانه الکترونیکی هوشمند و سیستم دو گانه سوز در خودروهای سمند و دنا موفق به ارتقای جایگاه گروه صنعتی ایران خودرو در کشورهای صادراتی شدیم.

    وی افزود: هدف بعدی سایت آذربایجان است که با رایزنی های صورت گرفته خودروها در این کشوربا قطعات آپشن تحویل مشتری خواهند شد که این امر می تواند به ارتقای جایگاه رقابتی گروه صنعتی ایران خودرو کمک کند.

    مدیرعامل آپکو از هدف تولید 20 تا 30 درصدی محصولات ایران خودرو به صورت آپشن در دو روش آنلاین در خط تولید و آفلاین به صورت خرید از نمایندگی های آپکو خبر داد و گفت: یکی از اهداف بلندمدت آپکو افزایش تعداد نمایندگی های این شرکت به تعداد نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش است که با هم افزایی میان این بخش ها در مسیر توسعه بازار ایران خودرو و افزایش رضایت مشتریان حرکت خواهیم کرد.

    گفتنی است، در چهارمین گردهمایی گروه محصولات ایران خودرو، دارندگان محصول تندر 90 در محل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) گرد هم آمدند. هدف از برگزاری این گردهمایی ها تشویق مشتریان برای استفاده از اقلام آپشن ایمن و استاندارد است

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو