فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو گلستان ۹۶ (۶)

سرپرست مارکتینگ نگین خودرو:نمایشگاه خودرو گرگان یکی از نمایشگاه های خوب پایان سال کشور

عصر خودرو- سرپرست مارکتینگ نگین خودرو گفت: نمایشگاه گرگان یکی از نمایشگاه های خوب پایان سال کشور است.

سرپرست مارکتینگ نگین خودرو:نمایشگاه خودرو گرگان یکی از نمایشگاه های خوب پایان سال کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر نمایشگاه، میلاد حسینی سرپرست مارکتینگ نگین خودرو در حاشیه هشتمین نمایشگاه خودرو، تجهیزات ، قطعات یدکی و خدمات پس از فروش گلستان گفت: نمایشگاه گرگان یکی از نمایشگاه های خوب پایان سال کشور است و نگین خودرو با نمایندگی آقای جلالی در این نمایشگاه حضور دارد و ما در سبد محصولات خود رنو تلیسمان کولیوس و داستر را داریم که در مدل های 2017 و 2018 با یک درصد تخفیف نمایشگاهی در نمایشگاه به مردم عرضه میشوند.
    وی ادامه داد: گرگان و شهرهای شمالی بازار خوبی برای خودرو های رنو بوده اند و ما خوشحال هستیم که با توجه به اینکه ابتدای نمایشگاه استقبال خوبی از خودرو های ما شده است.
    وی در خصوص میزان استقبال از خودرو های رنو در گلستان گفت: گرگانی ها خودرو های شاسی بلند رابیشتر دوست دارند کولیوس جایگاه اول را در این شهر دارد ولی هم اکنون در بازار میان کولیوس و تلیسمان تفاوت چندانی در میزان استقبال وجود ندارد.
    وی افزود : ما محصول مگان را هم اینجا رونمایی خواهیم کرد و این به دلیل اهمیت نمایشگاه گرگان برای ماست که بالافاصله بعد از نمایشگاه اصفهان این خودرو را به اینجا آوردیم تا برای مردم گرگان نیز رونمایی کنیم. این محصولات حاصل انقلاب طراحی رنو در سال 2017 هستند و رنو زبان متفاوتی را در طراحی به دنیا عرضه کرد.
    وی ادامه داد: مزیت رقابتی رنو هم این بود که فاصله ای میان رونمایی جهانی و ایران نیفتاد و این اتفاق در مورد مگان نیز رخ داد و همه این محصولات در کلاس خود برای مردم جذاب هستند و مزیت های رقابتی ویزه ای دارند.
    حسینی در ارزیابی نمایشگاه خودرو گرگان گفت:  نمایشگاه گرگان مانند نمایشگاه های خودرو که از اواسط هفته شروع و به انتهای هفته ختم می شوند طبیعتا روزهای پایانی شلوغی خواهد داشت. البته به نسبت روز اول هم استقبال خوبی از نمایشگاه شده است.
    و برای من جالب بود که عاملین و نمایندگان خودرو های وارداتی در این نمایشگاه حضور دارند و این نشان دهنده ارزش و اهمیت این نمایشگاه برای ما و رقبای ماست.
    وی در پایان افزود: به جرات میگویم استراتژی ما در رنو این است که هیچ جای ایران برای ما تفاوتی ندارد و دوست داریم در تمام ایران حضور داشته باشیم و هم اکنون  80 نمایندگی در سراسر ایران داریم و تا پایان بهمن ماه تعدادی دیگری از شعب ما افتتاح خواهد شد و تلاش داریم تا رنو همیشه در دسترس مردم باشد.
    این نمایشگاه با هدف ارائه قابلیت ها و توانمندی های شرکت ها و هدایت آنها به بازارهای گسترده و همچنین به عنوان فرصتی برای صنعتگران این مرز و بوم و معرفی آخرین محصولات خود از تاریخ 10 الی 13 بهمن ماه 1396 و بمدت 4 روز و از ساعات بازدید 16 لغایت 21  پذیرای علاقمندان و بازدید کنندگان محترم می باشد

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو