فونیکسریمکسبهتام

اولین خودروی تمام الکتریکی ولوو در ۲۰۱۹ می آید (+عکس)

عصر خودرو-ولوو اعلام کرده که به زودی چند مدل خودروی الکتریکی، هیبریدی و نیمه هیبریدی با آلایندگی‌های صفر را در سال ۲۰۱۹ وارد بازار کند.

اولین خودروی تمام الکتریکی ولوو در ۲۰۱۹ می آید (+عکس)
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲:۰۰
  • اولین خودروی تمام الکتریکی ولوو در 2019 می آید (+عکس)
  • 1
  • 1

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصر ایران ،این خودروهای تمام الکتریکی براساس پلت‌فرم CMA ساخته می‌شوند و به همین دلیل اشتراکات زیادی با خودروهای کمپانی مادر خود یعنی جیلی دارند.

پیش‌بینی می‌شود پیشرفته‌ترین مدل‌ از این خودروها مسافت 500 کیلومتری را بین هر بار شارژ طی کنند.  البته ولوو در حال توسعه بیشتر این خودرو است. توسعه این خودروها در مقایسه 5 تا 10 سال قبل کاملا تغییر کرده و ما با نسل جدیدی از الکتریکی‌ها در جهان مواجه ایم.

ولوو اعلام کرده که می‌تواند یک نسخه تمام الکتریکی از CX40  را نیز ارائه دهد. علاوه بر این بخش "های پرفورمنس" پل‌استار نیز بازوی جدیدی خودروسازی ولوو محسوب می شود نیز قصد دارد خودروهای الکتریکی دیگری را در کنار خودروی "پل استار 1" به نمایش درآورد.

با این روند ولوو می‌تواند براساس وعده‌های از پیش تعیین شده خودروهای الکتریکی بیشتری را برای مقابله با پدیده گرمایش هوا وارد بازار کند و از اولین خودروسازهای پیشرو در این مقوله باشد.

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم